تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱

تیم ملی ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف امارات رفته است.

به گزارش همشهری آنلاین؛ دیدار تیم ملی ایران مقابل امارات در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) آغاز شد. این دیدار در ورزشگاه هزا بن زائد شهر العین برگزار می‌شود.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، سامان قدوس، مهدی طارمی، مهدی قایدی و علیرضا جهانبخش.

ترکیب امارات: خالد عیسی، خلیفه مبارک، کوامه کوادیو، عبدالله الحمادی، خالد الظنحانی، حارب عبدالله، عبدالله المنهالی، یحیی نادر، طهنون حمدان، یحیی الغسانی و کایو کانیدو.

گزارش بازی

نیمه اول

دقیقه ۳۵: اماراتی ها ضربه ایستگاهی را دقیق زدند اما سعید عزت اللهی در دیوار دفاعی با چشم باز روی هوا پرید و با ضربه سر، ایستگاهی خطرناک امارات را دفع کرد.

دقیقه ۳۴: علیرضا جهانبخش به دلیل بازی خطرناک کارت زرد گرفت و یک ضربه ایستگاهی هم به حریف هدیه داد.

دقیقه ۳۱: ایران روی شوت نورافکن، ریباند طارمی و ضربه قائدی به گل رسید اما پرچم کمک داور این گل را رد کرد.

دقیقه ۲۸: ارسال شماره ۸ امارات از روی سر مدافعان ایران و مهاجمان حریف گذشت و از کنار دروازه بیرانوند به اوت رفت.

دقیقه ۲۷: علیرضا جهانبخش که تا دقیقه ۲۰ در جریان بازی ناپدید شده بود، در دقیقه ۲۶ بازی پس از آن که توپ را با استفاده از دست خود کنترل کرده و با صدای سوت داور بازی متوقف شد، با داد و فریاد به تصمیم داور اعتراض کرد و داور به او تذکر داد. یک دقیقه بعد امیر قلعه نویی به سوت داور معترض شد و این بار داور به سمت نیمکت ایران رفت و به سعید الهویی اعلام کرد در صورت تکرار اخطار می دهد!

دقیقه ۱۴: ارسال بلند از سمت راست، مهدی قائدی را روانه دروازه حریف کرد اما دروازه بان و کاپیتان امارات با خروج به موقع، راه را به روی قائدی بست.

دقیقه ۱۱: فرار از سمت راست باعث ایجاد موقعیت برای ایران شد اما شوت علیرضا جهانبخش از کنار دروازه امارات به بیرون رفت.

دقیقه ۹: پاس تماشایی صالح حردانی در موقعیت تک به تک به مهدی طارمی رسید اما کنترل طارمی بد بود و بهترین بخت گلزنی ایران هدر رفت.

دقیقه ۶: اولین کرنر بازی را اماراتی ها زدند که مدافعان ایران توپ را دفع کردند.

دقیقه ۴: اولین هجوم تیم ملی؛ توپ قائدی به مهدی طارمی نرسید و اولین موقعیت ایران از دست رفت.

منبع: خبرورزشی