رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه دانش‌آموزان، مدیر و معلمان دبیرستان ایرانشهر گرگان، به آنان توصیه فرمودند احساس مسئولیت سیاسی و اجتماعی داشته و برای دفاع از انقلاب اسلامی آمادگی دائمی داشته باشند.

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته خبری مبنی بر هدیه ویژه امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانش آموزان یک دبیرستان در شهر گرگان در این خبرگزاری منتشر شد.

خبرنگار تسنیم در پیگیری‌های خود کسب اطلاع کرد که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی علاوه بر ارسال چفیه خود برای دانش‌آموزان و کادر این دبیرستان، توصیه‌هایی هم به آنان داشتند که می‌تواند چراغ راهی برای همه ما به ویژه دانش‌آموزان که آینده‌سازان فردای ایران اسلامی هستند باشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدیر، معلمان و دانش‌آموزان این دبیرستان توصیه فرمودند که برای دفاع از انقلاب اسلامی آمادگی دائمی داشته باشند و نسبت به آنچه در کشور رخ می‌دهد، احساس مسئولیت سیاسی و اجتماعی کنند.

متن توصیه رهبر فرزانه انقلاب در پاسخ به نامه ایرانشهری‌ها بدین شرح است: «یاد خدا را همچون حرز سعادت همواره با خود داشته و در دل حفظ کنید. تقوا و اجتناب از گناه، احساس مسئولیت سیاسی و اجتماعی، کسب علم و آگاهی، آمادگی دائمی برای دفاع از انقلاب اسلامی و رفتار دلنشین با خانواده و معاشران، توصیه همیشگی من است».

گفتنی است، دبیرستان ایرانشهر گرگان در طول سال برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های تربیتی برای دانش‌آموزان خود دارد که مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت. این مدرسه در سال ۱۳۱۷ تأسیس و به‌عنوان مدرسه ماندگار ثبت ملی شده است.

مجتبی لشکربلوکی، مدیر دبیرستان ایرانشهر گرگان یکی از معلمانی است که ۱۲ اردیبهشت ماه امسال به‌مناسبت روز معلم به‌همراه دیگر معلمان نمونه سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار کرد.

منبع: تسنیم