مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۱۱ مرکز معاینه فنی در روز شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) در پایتخت خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد مهدی میرزایی قمی روز چهارشنبه ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) گفت: در روز پنج شنبه ۲۲ شهریور ماه مصادف با شهادت امام حسن عسگری (ع) مراکز شهید آبشناسان، الغدیر، دماوند، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد و واحدهای سیار دادمان، شریعتی، کلاهدوز، اتحاد، یاس فاطمی از ساعت ۷ تا ۱۴ فعال است.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درباره فعالیت مراکز معاینه فنی پایتخت در تعطیلات روزهای پایانی فصل تابستان گفت: با توجه به افزایش سفرهای تابستانی در این ایام با استفاده از خودروهای شخصی و اهمیت انجام معاینه فنی پیش از سفر به منظور اطمینان از صحت و سلامت ایمنی خودرو و رفاه حال و تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان، این مجموعه نسبت به ارائه خدمات در روزهای تعطیل اقدام کرده است. ضمن اینکه مراکز معاینه فنی بیهقی، نیایش، شهید آبشناسان، الغدیر، دماوند، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد و واحدهای سیار دادمان، شریعتی، اتحاد، یاس فاطمی در روز جمعه ۲۳ شهریور از ساعت ۷ تا ۱۴ آماده ارائه خدمات به مراجعان است.

به گفته میرزایی قمی در روزهای تعطیل تعدادی از مراکز معاینه فنی فعال است که شهروندان می توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت کاری این مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران inspection.tehran.ir مراجعه و یا با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین