شهردار تهران با اشاره به اینکه اربعین تجلی وحدت امت اسلامی است، گفت: مراسم اربعین عظمت جهان اسلام را نشان می‌دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، صبح امروز چهارشنبه_۲۱ شهریور ۱۴۰۳_ آیین «شکر خدمت» تقدیر از خدمتگزاران اربعین حسینی(ع) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، توکلی زاده معاون شهردار و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

در ابتدای این آیین زاکانی با اشاره به برکات خدمت‌رسانی به زوار حسینی(ع) برای مجموعه مدیریت شهری گفت: راهپیمایی باشکوه اربعین آثار ملموسی برای جامعه ما دارد این رویداد آیینی تجلی وحدت در جامعه اسلامی است و برای سایر دلدادگان حسینی(ع) نیز از سایر امت‌ها پیام رشد و شکوفایی و فداکاری دارد.

شهردار تهران در ادامه با تاکید بر آثار جهانی راهپیمایی اربعین افزود: اربعین باعث شده عظمت و قدرت جهان اسلام تجلی گر شود و ما نیز پس از قدم برداشتن در این مسیر باید خودمان را بسازیم و آماده حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) که امروز در آستانه سالگرد آغاز امامت ایشان هستیم؛ بشویم.

زاکانی با تقدیر از عملکرد خدام حسینی(ع)، مجموعه مدیریت شهری تهران در ایام اربعین اظهار کرد:امروز گرد هم آمده‌ایم تا از زحمات خادمین اربعین تشکر کنیم و هم مهیا بشویم برای کار و سفر بعدی اربعین.

وی افزود:از امروز زحمات متصدیان امر و خادمان برای شنیدن نقطه نظرات و انتقادات برای رفع کاستی‌ها در برگزاری راهپیمایی اربعین سال بعد آغاز می‌شود.

شهردار تهران در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: برکت خدمت‌رسانی در اربعین برای ما بهای بزرگی است. خداوند بزرگ تک تک قدم‌های برداشته شده توسط خادمان در این مسیر را از آنها بپذیرد و سال‌های سال مجموعه مدیریت شهری تهران و تمام دلدادگان حسینی در جامعه ایران را در این مسیر قرار دهد.

منبع: همشهری آنلاین