فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه گفت:‌ یمنی‌ها امروز آمریکا را مستاصل کرده‌اند. امروز سران و فرماندهان آمریکایی رسما اعلام می‌کنند که در برابر توان نظامی یمن کاری از دستمان برنمی‌آید.

به گزارش همشهری آنلاین، فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه نیز افزود: دریادار پاسدار علی فدوی در اجلاسیه ملی شهدای جهاد و خدمت با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب با خباثت‌های دشمنان روبه‌رو بوده‌ایم و تاکنون نیز ادامه داشته است، اظهار داشت: مستکبران جهانی حتی یک روز هم از دشمنی خود علیه ملت ایران دست نکشیده‌اند و در طول این سالیان فرصت‌ها برای تحول در برخی عرصه‌ها به ویژه اقتصاد را از ما گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه بسیجیان مشتاقانه برای خدمت به مردم در تمام‌ عرضه‌ها حضور دارند، افزود: در حال حاضر موضوع اقتصاد برای مردم در اولویت قرار دارد که تعطیل‌بردار نیست لذا خدمت به مردم بسیار اهمیت دارد و اگر در این روند محکم و استوار پیش برویم قطعا به نتیجه خواهیم رسید که در اخر به رضایت مردم منجر خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به برخی گلایه‌های مردمی از وضعیت بد جاده‌ها به ویژه در روستاها که هنوز بعد از 40 سال گذشته آسفالت نشده است، تصریح کرد: به همین منظور قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تاسیس شد تا روند خدمت‌رسانی به مردم تسهیل یابد و بسیجیان در قرارگاه بدون وقفه در حال خدمت به مردم هستند.

وی با بیان اینکه در دولت شهید رئیسی همکاری سپاه با دولت بسیار تسهیل شد و کارهای بسیار بزرگی برای خدمت به مردم توسط بسیجیان در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: نمونه این همکاری‌ها، آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب بود که نمونه های فراوان آن را در خراسان جنوبی امروز افتتاح کردیم.

سردار فدوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یمنی‌ها امروز آمریکا را مستاصل کرده‌اند، ادامه داد: امروز سران و فرماندهان آمریکایی رسما اعلام می‌کنند که در برابر توان نظامی یمن کاری از دستمان برنمی‌آید؛ انصارالله یمن به چنان توان نظامی رسیده‌ که تعداد فراوانی از کشتی‌های خبیثان عالم را مورد هدف قرار داده‌اند و دشمنان هم کاری نمی‌توانند انجام دهند.

منبع: تسنیم