کمیته وضعیت بازیکنان و کمیته استیناف آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، کمیته تعیین وضعیت آرای خود را اعلام کرد و طبق این حکم، در خصوص درخواست مطالبه وجه محمد سلطانی‌مهر از باشگاه استقلال خوزستان، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان رای به محکومیت باشگاه استقلال خوزستان به پرداخت ۲۱/۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال اصل خواسته و پرداخت۰۰۰ /۸۱۶/۲۶۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر و نسب به مازاد خواسته قرار رد دعوی صادر کرد.

در خصوص درخواست دعوی باشگاه استقلال تهران و هوادار کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام کرد: باشگاه هوادار به پرداخت ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۹/۹۰۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه دارسی در حق باشگاه استقلال تهران محکوم شد.

همچنین این کمیته درخصوص دعوی باشگاه استقلال تهران به طرفیت باشگاه هوادار به خواسته مطالبه، غرامت آموزی به مبلغ ۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه حکم به بی‌حقی خواهان صادر و اعلام می‌شود.

علاوه بر این طبق رای جدید کمیته استیناف باشگاه خیبر به دلیل تخلف تماشاگران در بازی ۱۹ اردیبهشت این تیم مقابل شهرداری آستارا و پرتاب بطری آب به داخل زمین مسابقه مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال جریمه شد. با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستندا به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عینا تایید و اعلام می گیرد و رای صادره قطعی است.