اخیرا یکی از بازیگران زن که در فرانسه اقامت دارد ضمن کشف حجاب در گفت و گو با بی بی سی فارسی حرف‌های شبه سیاسی به زبان آورده است و با گرفتن قیافه متاثر و ریختن اشک‌ نسبت به اتفاقات سال ۱۴۰۱ سخنان جسته گریخته‌ای به زبان آورده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، افکارعمومی نسبت به سخنان بازیگر زنی که در برنامه بی بی سی فارسی علیه کشورمان موضع گرفت، واکنش منفی از خود نشان داد.

سلبریتی‌‎‌ها در فضای سیاسی به بازیگرانی منفعل تبدیل شده‌اند که با هر کنش در این حوزه با واکنش‌های مختلف منفی از سوی افکارعمومی روبرو می‌شوند. همین روند سبب شده که بسیاری از سلبریتی‌هایی که سواد رسانه‌ای و سیاسی ندارند از اظهار نظر در این حوزه پرهیز کنند.

منتها دیده می‌شود که بعد از یک دوره کارنامه منفی برای برخی سلبریتی‌ها که در زندگی آنان تاثیرات ناخوشایندی گذاشته و با موج‌های مختلف شرمساری و پشیمانی آنان همراه شده است، بازهم برخی از سلبریتی‌ها گام در چنین بیراهه‌ای گذاشته‌اند.

اخیرا یکی از بازیگران زن که در فرانسه اقامت دارد ضمن کشف حجاب در گفت و گو با بی بی سی فارسی حرف‌های شبه سیاسی به زبان آورده است و با گرفتن قیافه متاثر و ریختن اشک‌ نسبت به اتفاقات سال ۱۴۰۱ سخنان جسته گریخته‌ای به زبان آورده است.

به نظر می‌رسد وی در این گفت وگو سعی دارد خود را ناراحت و غمگین نشان دهد اما آنچه از بازخورد شبکه اینستاگرام این رسانه ضدانقلاب به خوبی نمایان است، عدم باورپذیری چنین رفتارهایی از سوی افکارعمومی است.
بسیاری از افراد از طیف‌های مختلف سیاسی این موضوع را باور نکرده و عنوان کرده‌اند که این بازیگر مانند همیشه در حال ایفای نقش خود است. درواقع کمتر کسی این نوع رفتار را بعد از گذشت دو سال از وقایع ۱۴۰۱ باور می‌کند.

در روزگاری که ضدانقلاب در فضای سیاسی به محاق رفته است اتخاذ چنین مواضع سیاسی از سوی یک سلبریتی به خوبی نشان دهنده عدم سواد سیاسی و رسانه‌ای و موقعیت سنجی بد وی است.

بسیاری این اظهارات را جهت برآوردن منافع شخصی دانسته‌اند، خصوصا از سوی بازیگری که حالا به نظر می‌رسد سعی دارد دوران بازنشستگی خود را در یک کشور غربی بگذراند.

با این اوصاف این نوع واکنش‎ها به خوبی نشان می‌دهد که افکارعمومی نسبت به اقدامات و رفتارهای سلبریتی‌ها با بی‌اعتمادی و عدم باورپذیری بالایی برخورد می‌کند.

سلبریتی‌ها در برخی بزنگاه‌ها در مسائل فرهنگی و سیاسی رفتارهای هیجانی و هیستریک مختلفی از خود نشان داده‌اند منتها بعد از گذشت این شرایط و افتادن آب‌ها از آسیاب و قرار گرفتن در ورطه اضمحلال و شرایط بد زندگی در کشورهای غربی اقدام به اظهار پشیمانی کرده‌اند که اظهارات «پرستو صالحی»‌ برای بازگشت به کشور بعد از مواضع ضدانقلابی‌اش آخرین نوع این اظهار پیشمانی‌ها بود.

منبع: فارس