امام جمعه قزوین گفت: روزشمار پایان رژیم منحوس صهیونیستی آغاز شده است و ان‌شاءالله به زودی شاهد سرنگونی این رژیم منحوس، آدم‌کش و خونخوار خواهیم بود و آینده روشن مقاومت اسلامی را ببینیم.

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که امروز ۲۳ شهریور در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، ضمن تبریک سالروز آغاز ولایت و امامت امام زمان (عج) اظهار کرد: هفته وحدت را در پیش داریم، شباهت‌هایی بین مأموریت پیامبر(ص) و امام زمان(عج) وجود دارد، خدای متعال فرموده حضرت عیسی(ع) رسول بنی‌اسرائیل بود، اما پیامبر(ص) مأمور شد که به مردم بگوید ایهاالناس، من رسول همه شما از ابتدا تا انتهای خلقت هستم، امام زمان(عج) هم می‌آید که برای همه اهل عالم قسط و عدل را برقرار کند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: رسول خدا(ص) بین پیروان کتب آسمانی و انبیای الهی اتحاد و انسجام ایجاد کرده و همه را دعوت به اسلام کردند، امام زمان(عج) نیز همه فرقه‌ها و مذاهب را با یکدیگر متحد و منسجم خواهند کرد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در گذشته آمریکا و صهیونیست‌ها دائم بر طبل اختلاف و جنگ بین مذاهب می‌کوبیدند، اما امروز به برکت اسلام، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و آگاهی مسلمانان هر روز شاهد وحدت بیشتری بین شیعه و سنی هستیم و این وحدت باعث می‌شود در آینده اختلافی با هم نداشته باشیم و همه این عزیزان پای‌کار دین باشند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت مسیح(ع) در نماز ظهور به امام زمان (عج) اقتدا می‌کند، این یعنی در آخرالزمان مسیحیت هم به مسلمانان می‌پیوندند و در آینده فرقه‌های مختلف مذهبی به کوری چشم دشمن یکی خواهند شد و با وحدت و انسجام زمینه ظهور مولایمان را فراهم می‌آورند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: بزرگداشت شاعر بسیجی و اهل بیتی، محمدحسین شهریار را در پیش داریم، این مناسبت روز شعر و ادب فارسی نامگذاری شده است، ما احتیاج داریم فرهنگمان را با ادبیات فارسی متعالی کنیم و معارف دینی، ولایی و قرآنی را در ادبیات فارسی جست‌وجو کنیم.

وی تصریح کرد: سالروز قتل عام فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا را داریم، همچنین در ایامی هستیم که سپتامبر سیاه نام گرفت و فلسطینیان در اردن قتل عام شدند، یک موقع دشمنان ما این طور بودند، اما امروز ما آنان را مهار کرده‌ایم و لازم است بیش از این آن‌ها را به نابودی بکشانیم.

آیت‌الله عابدینی ادامه داد: روزشمار پایان رژیم منحوس صهیونیستی آغاز شده است و ان‌شاءالله به زودی شاهد سرنگونی این رژیم منحوس، آدم‌کش و خونخوار خواهیم بود و آینده روشن مقاومت اسلامی را ببینیم.

وی در پایان یادآور شد: رئیس جمهور به کشور برادر یعنی عراق و اقلیم کردستان سفر کرده‌اند، این سفری بود که در زمان ریاست جمهوری رئیس جمهور خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی برنامه‌ریزی شده بود و در این زمانه رئیس جمهور محترم ما آن عهد و پیمان شهید جمهور را عملیاتی کردند، ان‌شاءالله این سفر برکاتی برای کشورهای ایران، عراق و اقلیم کردستان در پی داشته باشد.

منبع: ایسنا