تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰

خبر خوب امروزمان درباره دهه هفتادی‌هایی است که گره زندگی مردم را باز می‌کنند و معتقدند که با این کار خداوند نیز گره‌های زندگی‌شان را می‌گشاید.

به گزارش همشهری آنلاین، منظور ۳۰ساله‌های امروز است که در عنفوان جوانی ثابت‌قدم کارشان را شروع کردند و فکرهای بکری داشتند تا بتوانند به کاهش مشکلات دانش‌آموزان نیازمند و مردم جامعه کمک کنند. شروع کار این گروه ۵نفره در زیرزمینی ۲۰۰متری در مسجد شهر آمل بود. آنها این فضا را تبدیل به فروشگاه کردند تا هم افراد عادی و هم ‌خانواده‌های تحت پوشش برای خرید حضور یابند و براساس تعداد خانوار با تحویل بن کالا خریدهای خود را انجام دهند.

اکنون حدود ۳۰خانم سرپرست خانوار در این مکان مشغول به ‌کارند و با ایجاد شغل در این مکان، دیگر دغدغه فروش ندارند و محصولات خانگی‌شان مثل سبزی خشک تولیدی را حتی به کشورهای دیگر مانند آلمان صادر می‌کنند. از همان روزی که وارد این عرصه شده‌ بودند آرزو داشتند که بتوانند مرکزی برای نگهداری کودکان بی‌سرپرست دایر کنند که خدا را شکر، حدود ۲سال قبل، این اتفاق افتاد و یک مرکز برای کودکان دایر شد. حالا تمام شبانه‌روز بر و بچه‌های این گروه به رسیدگی به کارها می‌گذرد، طوری که شب و روزشان را گم می‌کنند، اما با این ‌همه مشغله اصلا خسته نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: