تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹

در شرایطی که تحریم ها صادرات نفت ایران را هدف گرفته است میزان تولید نفت ایران در یک سال گذشته افزایش یافته و تازه ترین گزارش ها نیز نشان می دهد این مسیر روند صعودی را طی می کند.

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که تحریم ها صادرات نفت ایران را هدف گرفته است میزان تولید نفت ایران در یک سال گذشته افزایش یافته و تازه ترین گزارش ها نیز نشان می دهد این مسیر روند صعودی را طی می کند.

تولید نفت همچنان در مدار صعودی

تازه‌ترین گزارش اوپک نشان می‌دهد در یک ‌ماه گذشته سطح تولید اعضای این سازمان 197هزار بشکه کاهش یافته با این حال میزان تولید ایران همچنان در سطح 3میلیون و 277هزار بشکه باقی‌مانده است.

بانک‌ها وام مسکن روستایی را طی ماه‌های اخیر پرداخت نکردند

عطاء‌الله زمانی مظفرآبادی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان تهران با اشاره به‌ اینکه بانک‌ها چندین ‌ماه است پرداخت تسهیلات وام مسکن روستایی نداشته‌اند، گفت: امسال در استان تهران ۴۰۰۰ فقره تسهیلات ۳۵۰‌میلیونی به مردم پرداخت می‌شود.

ساخت خانه‌های ۲۵ متری مشکل مسکن را حل نمی‌کند

مجید نصیرپور، نماینده مردم سراب در مجلس گفت: ساخت خانه‌های ۲۵‌متری مشکل مسکن در کشور را حل نمی‌کند، زیرا ساخت خانه مستلزم رعایت استانداردهایی است و نباید در زمینه مسکن از استانداردها خارج شد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی کاهش قیمت نفت تا ۶۰ دلار

گزارش فرزین از وضعیت پولی و بانکی‌کشور | نرخ رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳ به ۴.۲ درصد رسید

خرید گاز روسیه به نفع تهران یا مسکو؟ | رقابت در زمین تحریم ها

تعمیر ۱۰۹‌هزار مگاوات از نیروگاه‌های حرارتی تا تابستان سال آینده

عبدالرسول پیشاهنگ، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: از شهریور امسال، ۱۰۹‌هزار مگاوات برنامه برای تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور به‌منظور افزایش آمادگی نیروگاه‌ها در پیک تابستان سال آینده، آغاز شد.

۶۰ درصد مجوزهای صنفی از درگاه ملی مجوزها صادر شد

حسین میرزایی، مدیر سامانه اصناف کشور گفت: از یک میلیون و ۵۸‌هزار و ۷۴۳‌درخواست که متقاضیان صدور مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها داشته‌اند، سامانه نوین اصناف ۶۰ درصد مجوزها را صادر کرده است.

توقف تخصیص گازوئیل به ناوگان حمل‌ونقل بدون بارنامه

کرامت ویس کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: دیگر به‌ خودروهایی که بارنامه نداشته باشند یا صورت وضعیت مسافری آنها صوری باشد، گازوئیل با قیمت یارانه‌ای تعلق نمی‌گیرد.

آماده‌سازی‌ اراضی برای واگذاری به مردم

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ما متعهد به اجرای عملیات آماده‌سازی اراضی و سپس واگذاری آنها به مردم هستیم و در حال حاضر عملیات آماده‌سازی‌ حدود ۲۹‌هزار هکتار زمین در کشور در حال اجراست.

ضرورت تأمین اعتبار برای مبارزه با آفات

مریم جلیلی‌مقدم، رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به اینکه کرم برگخوار در راه ایران است، از سازمان‌های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل خواست نسبت به تأمین اعتبار و امکانات لازم برای مقابله با این آفت اقدام کنند.

منبع: روزنامه همشهری