دو بانک صادرات و تجارت که هریک 15 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کرده‌اند هرکدام قرار بود یک عضو در هیات‌مدیره این باشگاه را معرفی کنند که این کار را انجام داده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین کاروان پرسپولیس سه روز مانده به دیدار با الاهلی در حالی روز گذشته راهی جده شد که سه عضو هیات‌مدیره این باشگاه سرخپوشان را همراهی کردند. حسین شهریاری، محمد دلبری و سیدمجید پوراحمدی با وجود اینکه می‌دانند به‌زودی باید جای خود را به اعضای جدید بدهند با هزینه باشگاه راهی این سفر شدند. همان‌طور که قبلا در خبرها داشتیم مجمع باشگاه پرسپولیس که درواقع کنسرسیوم بانک‌ها هستند در نشست هفتم شهریور خود تصمیم گرفتند ظرف 15 روز اعضای جدید هیات‌مدیره این باشگاه را معرفی کنند. در این فاصله نیز هیات‌مدیره فعلی باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای را تشکیل ندادند و درواقع همه‌چیز به اعضای حقوقی بانک‌ها واگذار شد که در مجمع وظیفه معرفی اعضای جدید را داشتند. با این حال سه عضو هیات‌مدیره فعلی پرسپولیس فرصت را غنیمت شمرده و سفر به عربستان را از دست ندادند.

ناگفته نماند طبق آخرین خبرهای دریافتی دو بانک صادرات و تجارت که هریک 15 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کرده‌اند هرکدام قرار بود یک عضو در هیات‌مدیره این باشگاه را معرفی کنند که این کار را انجام داده‌اند. از این رو قرار است ظرف 24 ساعت آینده این دو عضو که یکی از آنها رئیس هیات‌مدیره این باشگاه خواهد بود، معرفی شوند. همچنین بانک شهر دو عضو دیگر برای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در نظر دارد و مدیرعامل سرخپوشان نیز از سوی این بانک انتخاب خواهد شد. احتمال خیلی زیاد بانک شهر هم طی همین امروز و فردا دو عضو جدیدش را معرفی خواهد کرد.

منبع: فرهیختگان