اداره‌کل آموزش‌های شهروندی در قالب طرح سینما کودک و نوجوان اقدام به اکران رایگان فیلم‌های حوزه کودک و نوجوان کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرکل آموزش‌های شهروندی از آغاز فاز اول طرح سینما کودک و نوجوان با اکران رایگان فیلم «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» خبر داد و گفت: با توجه به تاثیر هنر به عنوان یک ابزار آموزشی موثر از یک سو و تاکید بر توزیع عادلانه خدمات آموزشی از سوی دیگر، طرح سینما کودک و نوجوان در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

مهدی امیری گفت: طرح سینماکودک و نوجوان در دو قالب اکران عمومی فیلم‌های روز سینمای ایران در حوزه کودک برای کودکان زیر ۱۲ سال و اکران فیلم همراه با نشست‌های تخصصی ویژه والدین با حضور اساید و کارشناسان خبره تعلیم و تربیت و باحضور هنرمندان برتر سینما اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تجهیز دو سالن با عنوان سینما کودک در مناطق ۲ و ۱۹ افزود: در فاز اول اجرای این طرح فیلم ایلیا در جستجوی قهرمان به همراه نمایش عروسکی مهمانی از فلسطین تا ۱۰ مهر در مناطق ۲۲گانه شهر تهران برای کودکان زیر ۱۲ سال اکران می‌شود و شهروندان برای اطلاع از زمان و مکان اجرای این برنامه می‌توانند به ادارات آموزش‌های شهروندی شهرداری مناطق ۲۲گانه مراجعه نمایند.

گفتنی است؛ «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید علی موسوی‌نژاد، داستان آرش یکی از چهار گیمر برتر جهان است که وارد یک بازی آنلاین عجیب شده است. خانواده آرش تلاش می‌کنند او را از خطرات این بازی حفظ کنند، ولی توطئه بزرگتری در پیش است

منبع: خبرگزاری شهر