فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان جزئیات حمله اشرار مسلح را به خودرو ماموران هنگ مرزی میرجاوه تشریح کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار رضا شجاعی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه پنجشنبه خودروی هنگ مرزی میرجاوه حین سوخت‌گیری در پمپ بنزین شهرستان مورد حمله تروریست‌های کوردل از خدا بی‌خبر قرار گرفت.

وی افزود: در این حادثه تروریستی ۳ نفر از کارکنان فرماندهی هنگ مرزی میرجاوه که یک نفر پایور جان‌ برکف مرزبانی استان به نام ستوان‌یکم محمدامین ناروئی و ۲ نفر از کارکنان وظیفه به نام‌های پارسا سوزنی و امیر ابراهیم‌زاده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این حمله تروریستی یک نفر از شهروندان شهرستان میرجاوه نیز مجروح شد، افزود: اشرار مسلح بعد از حمله ناجوانمردانه سریعا از محل متواری شدند.

این مقام ارشد مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از همان لحظات ابتدایی با تشکیل تیم ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به مأموران جان بر کف خودرو مرزبانی آغاز شد.

سردار شجاعی با اشاره به اقدامات کور اشرار مسلح در تیراندازی به سمت مدافعان امنیت مرزهای جنوب شرق اظهار داشت: امنیت خط قرمز مرزبانان بوده و در راه حفظ امنیت مردم با اراده‌ای استوار تا پای جان ایستاده‌ایم و شهادت مدافعان امنیت را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

وی افزود: ضمناً در خصوص زمان و مکان مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدا متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: مهر