جنبش انصارالله یمن تصاویر و ویدیوهایی از برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) روی کشتی اسرائیلی «گلکسی لیدر» منتشر کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، شبکه ماهواره‌ای «المسیره» وابسته به جنبش انصارالله یمن در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» تصاویری از برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) روی کشتی «گلکسی لیدر» متعلق به رژیم صهیونیستی که پیش از این توسط نیروهای انصارالله توقیف شده بود، منتشر کرد.


این تصاویر که همراه با عبارت «حدیده-دریای سرخ، بزرگداشت میلاد پیامبر روی کشتی گلکسی لیدر» به اشتراک گذاشته شدند، نشان می‌دهد که این کشتی توقیف شده با چراغ‌های سبز تزیین شده است.

همچنین المسیره در حساب کاربری خود ویدیوهایی از کارناوال خودروها در شهر «إب» به مناسبت جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و تصاویری از تزیین‌های انجام شده در صنعا، پایتخت یمن را که به مناسبت جشن میلاد پیامبر انجام شدند، به اشتراک گذاشت.

کمیته برگزارکننده این جشن به همین مناسبت برای تجمع میلیونی بعد از ظهر فردا- یکشنبه در میدان «السبعین» شهر صنعا و میدان‌های سایر استان‌ها فراخوان داد. همچنین به همین مناسبت مراسم جشن در تمامی مناطق و استان‌های یمن ادامه دارد.

پیش از این یمنی‌ها عید غدیر را نیز روی این کشتی جشن گرفتند.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، پس از عملیات طوفان الاقصی و در جریان حمایت انصارالله یمن از فلسطین، کشتی گلکسی لیدر ۲۰ نوامبر در حالی که با ۲۵ خدمه در حال طی مسیر دریایی ترکیه-هند بود، در فاصله ۳۵۰ مایل دریایی شمال غرب حدیده به کنترل نیروهای انصارالله یمن درآمد.

انصارالله تصاویری از فرود نیروهایش از یک فروند بالگرد روی این کشتی و به کنترل درآوردن آن در جنوب دریای سرخ را منتشر کرد.

البته رژیم صهیونیستی مدعی شد که این کشتی متعلق به آن نیست اما مالک آن یک تاجر صهیونیست است.

انصارالله تاکید دارد که عملیات‌های خود را در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نیروهای مقاومت آن انجام می‌دهد و هر کشتی را که ممنوعیت ورود به بنادر واقع در فلسطین اشغالی را نقض کند، هدف حملات این جنبش قرار می‌گیرد.

این جنبش دهم اکتبر گذشته اعلام کرد در صورت مداخله نظامی مستقیم آمریکا در درگیری‌ها میان ۲ طرف فلسطینی و اسرائیلی در نوار غزه، با حملات موشکی و هوایی و «گزینه‌های نظامی دیگری» از گروه‌های فلسطینی در مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی حمایت خواهد کرد.

منبع: ایسنا