اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به وعده خود نسبت به اهدای معادل پاداش طلا برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان عمل کرد و پاداش ۶۰۰ میلیون تومانی صادق بیت سیاح پرداخت شد.

به گزارش همشهری آنلاین، ذحمید بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پرداخت پاداش مدال طلا به صادق بیت سیاح، اظهارکرد: پس از رکوردشکنی و کسب مدال طلای صادق بیت سیاح در پارالمپیک که به دلیل نشان دادن پرچم منقش به نام بانو «ام البنین» دیسکافیه و مدالش پس گرفته شد، مقرر شد معادل پاداش مدال طلای این مسابقات به جهت درخشش و تلاش و نیز اقدام ارزشمند این نماینده شایسته استان خوزستان در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس پرداخت شود.

او ادامه داد: طی دیداری که به همراه جمعی از مقامات کشوری با صادق بیت سیاح داشتیم، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های این ورزشکار ارزنده طبق وعده داده شده، معادل پاداش مدال طلا به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به بیت سیاح پرداخت شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان گفت: برنامه ریزی خواهیم داشت تا طی روزهای آینده از سایر مدال آوران و مربیان پارالمپیکی اعزامی به پاریس تجلیل به عمل آوریم.

مدیرکل ورزش خوزستان پیش از این نیز به وعده خود نسبت به اهدای پاداش کشتی گیران المپیکی عمل کرد؛ او با حضور در شهرهای محل اقامت این ورزشکاران ضمن دیدار با این کشتی‌گیران، از مربیان سازنده آن‌ها در شهر آن‌ها تجلیل کرد.

منبع: ایسنا