حامد کاویانپور بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی، در مورد دوران فوتبال خود و رفتار علی پروین دست به افشاگری زد.

به گزارش همشهری آنلاین ، حامد کاویانپور بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی، در مصاحبه‌ای عجیب و غریب ناگفته‌های خاصی از پرسپولیس و دوران فوتبالش را مطرح کرد که بد نیست چکیده آنها را به اتفاق هم مرور کنیم:

علی پروین در پایان هر مسابقه یا حتی بین دو نیمه بدون توجه به نتیجه بازی به من می‌گفت: "آقای حامد خان! شما نمی‌دوی ولی اولین نفر به تیم ملی دعوت می‌شوی! " مگر آن زمان مثل الان بود که با تلفن به مربی تیم ملی، سرپرست تیم ملی یا آبدارچی فدراسیون به تیم ملی دعوت شوی؟

همین آقای پروین یک بار داخل رختکن به من گفت: "آقای حامد خان! شما نمی‌دوی ولی فردا تیتر یک خبرورزشی هستی! من همواره در دوران فوتبالم به خبرنگاران احترام می‌گذاشتم و با نهایت ادب جوابشان را می‌دادم ولی غیر از این، هیچ ارتباط دیگری با رسانه‌ها نداشتم. خدا رحمت کند آقای عباس عبدالملکی یکی از سردبیران اسبق خبرورزشی مربی من بودند ولی همانطور که گفتم، غیر از برخورد محترمانه هیچ ارتباط دیگری میان من و مطبوعات وجود نداشت.

این شایعه که می‌گویند علی پروین درون رختکن فحاشی می‌کرد را تایید می‌کنم. بله این اتفاق می‌افتاد. حتی گاهی اوقات بعضی از بازیکنان بزرگ تیم می‌گفتند اگر این بار علی آقا چیزی بگوید، جوابش را می‌دهیم! البته من و بعضی از بازیکنان جوان می‌رفتیم و داخل اتاق سونا قایم می‌شدیم.

علی پروین در زندگی به طرق مختلف و در زمان‌های گوناگون به من ضربه زده است. از ماجرای انتقالم به انگلیس گرفته تا...

یک بار آقای پروین داخل رختکن حسابی به من گیر داد ولی فردای آن روز دستم را گرفت و به سمت دیگری از زمین ورزشگاه کارگران برد. جایی که بازیکنان حضور نداشتند و فقط من و خود ایشان بودیم. پروین به من گفت: "آقای حامد آقا! توقع من از شخص شما خیلی زیاد است. تو استعداد و توانایی زیادی داری و شبیه پرویز قلیچ خانی فوتبال بازی می‌کنی"

علی پروین به صورت خصوصی به خود من گفت: "هیچکس در فوتبال ایران بند کفش من هم نمی‌شود" البته تاکید داشت که پرویز قلیچ خانی تنها فوتبالیستی بوده که از او بهتر بوده است.

در مقطعی از بهار سال ۱۳۸۰ پرسپولیس دو شقه شده بود. یک گروه با علی پروین تمرین می‌کردند و نصف تیم هم با احمدرضا عابدزاده! در چنین شرایطی نهایتاً آقای عابدزاده را از پرسپولیس کنار گذاشتند و به جای اینکه برای چنین بازیکن بزرگی مسابقه خداحافظی ترتیب بدهند، کاری کردند او از پرسپولیس برود.

اگر حتی بحث حداکثر پرداختی و به قول معروف سقف قرارداد را هم در نظر بگیریم، مهدی هاشمی نسب باید بعد از احمدرضا عابدزاده بیشترین پول را در پرسپولیس می‌گرفت. باور کنید کاری کردند که او از پرسپولیس برود در غیر این صورت هاشمی نسب حتی حاضر بود بدون افزایش قراردادش هم در پرسپولیس بماند.

منبع: ورزش سه