نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مدعی شد که اگر رقیب دموکرات او در انتخابات چند ماه آینده پیروز شود، جنگ جهانی سوم رخ خواهد داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهور ۲۰۲۴ آمریکا و رئیس‌جمهور سابق این کشور در جمع هوادارانش در ایالت نوادا مدعی شد که اگر «کامالا هریس» رقیب دموکرات او در انتخابات پیروز شود، با روسیه وارد جنگ می‌شود و «هولوکاست هسته‌ای» رخ خواهد داد.

وی با ابراز نگرانی نسبت به وقوع جنگ هسته‌ای به دلیل وجود «افراد نالایق» در واشنگتن مدعی شد که او تنها کسی است که می‌تواند از جنگ جهانی جلوگیری کند.

وی با ادعای اینکه آمریکا را وارد جنگ جهانی سوم نخواهد کرد گفت: ما به سمت جنگ جهانی سوم هستیم، اگر مراقبت نکنیم، هولوکاست هسته‌ای رخ خواهد داد. این افراد (دموکرات‌ها) هیچ طرح و نظری درباره آنچه درحال‌رخ‌دان است، ندارند.

ترامپ با بیان اینکه «رآی به هریس، رآی به جنگ با روسیه است» مدعی شد: من آشوب و درگیری در خاورمیانه را پایان می‌دهم، به جنگ اوکراین پایان می‌دهد..من اینها را با عنوان رئیس‌جمهور منتخب انجام خواهم داد.

منبع: مهر