تمرینات تیم شباب الاهلی با حضور دو ستاره ایرانی به شکل جالبی دنبال می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، تمرینات تیم شباب الاهلی برای دیدار با الوحده و همچنین حضور در لیگ قهرمانان آسیا در حالی دنبال می‌شود که مسئولان این تیم روز گذشته تمرین مفرحی را برای بازیکنان در نظر گرفتند و آنها را به یکی از مشهورترین سواحل دبی بردند.

ساحل الممرز دبی که در حاشیه خلیج فارس واقع شده و یکی از پنج ساحل این شهر محسوب می‌شود، میزبان ستاره‌های شباب الاهلی بود، جایی که آنها در کنار تمرینات فیزیکی و آمادگی جسمانی، والیبال ساحلی را هم در دستور کار خود قرار دادند.

برپایی والیبال ساحلی بهترین فرصت برای سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی بود که استعداد نهفته خود را در امارات هم به نمایش بگذارند و بازیکنان هم‌تیمی را مات و مبهوت توانایی خود کنند.

در این بین سردار آزمون بازیکنی سرشناس و شاخص در این زمینه محسوب می‌شود. او که حتی تیم والیبال زنان سریک را هم رهبری می‌کند، در این ورزش توانایی فوق‌العاده را از خود نشان داده تا بازیکن غیرقابل مهار والیبال ساحلی در تیم شباب الاهلی لقب بگیرد.

آزمون باتوجه به قد و قامت بلند و همچنین آشنایی با شگردهای والیبال توانست در این جدال ساحلی تیمش را به پیروزی برساند و البته استعداد جدیدی را از خود به بازیکنان هم‌تیمی نشان دهد.

منبع: خبرورزشی