کرمان یکی از شهرهای زیبا و دیدنی ایران با جاذبه‌های گردشگری فراوان و خوراکی‌های خوشمزه مانند پسته اصیل کرمانی است که با ثبت 7 اثر در فهرست میراث جهانی یونسکو، جزو مهم‌ترین شهرهای تاریخی ایران محسوب می‌شود. این شهر یکی از پرطرف‌دارترین مقاصد گردشگری برای علاقه‌مندان به سفرهای داخلی نیز است .

موضوعی که در سفر به این شهر زیبا نباید نادیده گرفت، انتخاب اقامتگاه مناسب و راحت است. راحتی از نظر هر فرد معنایی متفاوت داشته و معیار هر شخص برای انتخاب اقامتگاه متفاوت است. برای انتخاب بهترین محل جهت اقامت در کرمان ابتدا باید لیستی از بهترین هتل های کرمان تهیه کنید. سپس از میان گزینه‌های مختلف و با درنظرگرفتن شرایط خود برای رزرو هتل در کرمان اقدام کنید. ما نیز در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هتل‌ های این شهر آشنا کنیم.

بهترین هتل‌های شهر کرمان کدامند؟

کرمان یکی از شهرهای توریستی ایران محسوب می‌شود و همه‌ساله مسافران و گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور به آن سفر می‌کنند. برای راحتی و امنیت گردشگران، هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در این شهر ساخته شده‌اند که با امکانات متنوع و خدمات عالی از مسافرانی که کرمان را به‌عنوان مقصد سفر انتخاب کرده‌اند، پذیرایی می‌کنند. تنوع هتل‌ های کرمان از نظر کلاس قیمتی و امکانات، دست مسافران را برای رزرو هتل در این شهر باز می‌گذارد. در ادامه، به‌معرفی چند مورد از بهترین گزینه‌های رزرو هتل کرمان می‌پردازیم.

هتل پارس کرمان

یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در کرمان، هتل شیک و مدرن پارس است که فعالیت خود را در سال 1381 آغاز کرده است و از همان زمان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این شهر در میان مسافران است. هتل 5 ستاره پارس کرمان در 5 طبقه ساخته شده است و 197 واحد اقامتی دارد. این هتل با امکانات عالی و ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفی، آرامش و امنیت مسافران در طول اقامت را تضمین می‌کند.

از مزایای اقامت در این هتل می‌توان به دسترسی راحت آن به فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن و وسایل حمل‌ونقل عمومی اشاره کرد. این هتل فاصله چندان زیادی با مرکز شهر ندارد و بسیاری از جاذبه‌های دیدنی کرمان نیز در فاصله نه‌چندان زیاد نسبت‌به آن قرار دارند. از امکانات این هتل 5 ستاره می‌توان به چندین رستوران، سالن‌های ورزشی، کافی‌شاپ، مجموعه آبی، نشیمن در فضای باز و موسیقی زنده در رستوران اشاره کرد.

هتل جهانگردی کرمان

از دیگر هتل‌های لوکس شهر کرمان که با 4 ستاره میزبان مسافران و گردشگران این شهر است می‌توان به هتل جهانگردی اشاره کرد. این هتل که در سال 1353 افتتاح شده است، در سال 1397 برای رفاه حال مسافران و ارتقا کیفیت و خدمات‌رسانی تحت بازسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی مناسب یکی از امتیازات اصلی این هتل است. دسترسی راحت به جاذبه‌های گردشگری مهم مانند مسجد جامع، بازار سنتی، حمام و کاروانسرای گنجعلی‌خان و... به‌لطف قرارگیری در موقعیت خوبی از شهر و نزدیکی ایستگاه‌ اتوبوس و تاکسی، رفت‌وآمد در شهر را برای مسافران ساده‌تر می‌کنند.

امکانات خوب این هتل از دیگر مزایای اقامت در آن است که ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران با منوی غذایی ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، روم‌سرویس، پارکینگ، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس اختصاصی هتل، سالن کنفرانس، سالن بیلیارد و... اشاره کرد. اگر به‌دنبال رزرو هتل کرمان با قیمت مناسب و امکانات رفاهی خوب هستید، هتل جهانگردی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود.

هتل هزار کرمان

یکی‌دیگر از هتل‌های خوب شهر کرمان، هتل هزار است که در سال 1372 ساخته شده است و یکی از هتل‌های قدیمی این شهر هم محسوب می‌شود. این هتل با ارائه خدمات خوب و قابل‌قبول جزو هتل‌های مورد علاقه مسافران است و در بیشتر ایام سال اتاق‌های آن تکمیل ظرفیت هستند. هتل هزار در 5 طبقه ساخته شده است 42 واحد اقامتی دارد و اگر به‌دنبال محلی خلوت برای اقامت خود هستید، انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود. این هتل جزو هتل‌های 3 ستاره کرمان است، درنتیجه اقامت در آن هزینه چندانی ندارد و برای افرادی که بودجه زیادی در اختیار ندارند هم انتخابی مناسب است.

هتل هزار کرمان در مرکز شهر واقع شده است و با اقامت در آن به‌راحتی می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید. دسترسی راحت به مراکز تجاری و اداری یکی‌دیگر از مزایای اقامت در این هتل زیبا است. این هتل برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و ارتقای کیفیت خود در سال 1393 تحت بازسازی قرار گرفته است و از همان زمان امکانات بیشتری به هتل اضافه شده‌اند. ازجمله امکانات این هتل می‌توان به کافی‌شاپ، روم‌سرویس، رستوران، کافی نت، اتاق ماساژ، سالن ورزشی، اتاق چمدان، فضای سبز و... اشاره کرد. این هتل همچنین دارای پارکینگ رایگان و اختصاصی برای مهمانان نیز است.

رزرو راحت و سریع بهترین هتل‌های شهر کرمان با فلای تودی

کرمان شهری قدیمی است و سفر به آن برای آشنایی هرچه بیشتر با تاریخ و فرهنگ ایران توصیه می‌شود. برای سفر راحت و بدون دردسر به این شهر، بهتر است ابتدا هتل و اقامتگاه خود را رزرو کنید تا بعد از رسیدن به مقصد، دغدغه‌ای بابت انتخاب اقامتگاه نداشته باشید. برای رزرو هتل در کرمان گزینه‌های زیادی وجود دارد که برای انتخاب از میان آن‌ها باید به شرایط خود توجه کنید. لیست کامل هتل های کرمان، ویژگی و قیمت آن‌ها را می‌توانید در «فلای تودی» مشاهده کنید و ازطریق این سایت برای رزرو هتل کرمان نیز اقدام کنید. فلای تودی معتبرترین مرجع خرید بلیط و رزرو هتل‌های داخلی و خارجی است که امکان رزرو تورهای مسافرتی نیز از آن فراهم است.