تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

کارلتو باوجود پیروزی تیمش هنوز نتوانسته درمان این فصل رئال مادرید را پیدا کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، ‌ کارلو آنچلوتی بعد از تعطیلات ۲هفته‌ای فیفادی هم نتوانسته راه‌حلی برای ترکیب بدون تونی کروس و با حضور امباپه و مصدومان این فصل پیدا کند. رئال بازی را با نتیجه ۲بر صفر از سوسیداد برد اما می‌توانست ۶بر صفر بازنده باشد! در نیمه اول این بازی ۳‌بار توپ به تیر دروازه رئال برخورد کرد. فعلا تیم تنها از روی ضربات پنالتی‌(۴‌بار) یا ایستگاهی (یک‌بار) به گل می‌رسد و به لطف نبود هافبک دفاعی مقتدر و وجود میلیتائوی پرنوسان و رودریگوی افت‌کرده، موقعیت‌های زیادی به حریفان می‌دهد. رئال‌مادرید سومین تیمی است که پس از ۵‌بازی ابتدایی خود در لالیگا، ۴گل از ضربات پنالتی به ثمر رسانده است.

نکته قابل‌توجه این است که بین وینیسیوس و امباپه دوستی و احترام زیادی شکل گرفته و وینی پنالتی‌ها را یکی در میان به همبازی فرانسوی‌اش می‌دهد و در جشن گل او شادی گلش را تقلید می‌کند. روی تاریک این ارتباط این است که رودریگو به‌کل از توجهات به دور مانده است. وینگر برزیلی که می‌توانست در تابستان به منچسترسیتی بپیوندد، از اینکه همه از وینی، کیلیان و بلینگام حرف می‌زنند و حتی در مثلث هجومی رئال هم نام این ۳‌بازیکن مطرح است، ناراضی است. او به‌طرز فاحشی افت کرده است. کارلتو باید برای همه اینها راه‌حل‌هایی پیدا کند که فقط از خودش برمی‌آید.

امباپه بازیکنی است که بیشترین مشارکت گل را در سال‌۲۰۲۴ داشته با تأثیرگذاری روی ۴۳‌گل در ۴۳مسابقه؛ شامل ۲۹گل و ۱۴پاس‌گل.

براهیم هم در این بازی مصدوم شد. او بازی این هفته با اشتوتگارت (لیگ قهرمانان اروپا)، اسپانیول (لالیگا)، آلاوس و احتمالا اتلتیکو مادرید (لالیگا) را از دست خواهد داد.

وینیسیوس هر ۵ضربه پنالتی‌اش برای رئال در بازی‌های رسمی را به گل تبدیل کرده؛ ۲ضربه مقابل بارسلونا، مقابل بایرن‌مونیخ، لاس‌پالماس و رئال سوسیداد.

برای نخستین‌بار از نوامبر ۲۰۱۹(بنزما و راموس)، ۲بازیکن رئال مادرید در یک بازی پنالتی زدند.

بعد از ایکر کاسیاس در ۲۰۰۷ مقابل رئال بتیس، تیبو کورتوا نخستین دروازه‌بان رئال‌مادرید است که در یک بازی در لالیگا با ۳‌توپ روی تیر افقی یا تیر دروازه روبه‌رو می‌شود.

رئال با این پیروزی به ۳۷‌بازی متوالی بدون شکست در لالیگا، ۳۲مسابقه بدون شکست در تمام مسابقات و ۲۴‌مسابقه بدون شکست در بازی‌های خارج از خانه رسید و البته ۱۳‌بازی بدون شکست در لیگ قهرمانان در دل این مسابقات قرار دارد.

منبع: روزنامه همشهری