تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸

به گزارش پاگرمنت، شیپور در اردیبهشت سال 1403 به میزان 28.9میلیون یورو معادل 12760میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است. همچنین برنامه ورود به بورس این سازمان آغاز شده است.

شیپور از مرداد ماه سال ۱۳۹۱ با موضوع نیازمندی‌های آنلاین راه اندازی شده و هدف اصلی آن در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده به صورت مستقیم است.

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر پاگرمنت در حال حاضر 42.3% از سهام شیپور را در اختیار دارد. به گفته این شرکت این ارزش‌گذاری بر اساس ارزیابی درآمد دوازده ماه سال گذشته و همچنین پیش‌بینی درآمد دوازده ماه سال آینده، مالتیپل بنچمارک‌ها در بازارهای مرتبط و شرکت‌های همتا و همچنین استفاده از مدل جریان نقدی تنزیل شده (DCF) انجام شده است.

طبق این گزارش، سال 1402 چهارمین سال پیاپی است که شیور جریان نقدی خالص مثبت یا خنثی و EBITDA (درآمد قبل از کسب بهره، مالیات و استهلاک) مثبت را تجربه کرده است.

لازم به ذکر است که این ارزش‌گذاری در شرایطی انجام شده که محدودیت‌های زیادی از سوی رگولاتور و سایر دستگاه‌های قانون‌گذار برای فعالیت‌های شیپور ایجاد شده است.

آرمین نوری نشاط قائم مقام مدیرعامل شیپور درباره میزان ارزش‌گذاری این شرکت می‌گوید: «پتانسیل و ظرفیت رشد شیپور فراتر از این عدد است و امیدواریم با وجود پروژه‌های توسعه در حال اجرا، در ارزش‌گذاری بعدی عدد 28.9میلیون یورو افزایش قابل توجهی داشته باشد.»

وب‌سایت شیپور ارائه خدماتی نظیر خرید و فروش کالاهایی نظیر لوازم الکترونیکی، موبایل، تبلت، لوازم خانگی، املاک، خودرو و ... را تسهیل می‌کند.

برچسب‌ها