تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس دهی ویژه در ایستگاه مترو وردآورد به تماشاگران دیدار استقلال تهران و الغرافه قطر در ورزشگاه شهرقدس خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر در چارچوب دیدار هفته اول لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه بیست و ششم شهریور در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم می روند و طبق بلیت فروشی انجام شده بالغ بر ۸ هزار نفر قرار است از نزدیک این بازی را تماشا کنند.

در همین رابطه هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به ورزشگاه شهدای شهر قدس، ایستگاه وردآورد در خط ۵ است گفت: «برای خدمات‌رسانی به تماشاگران مسابقه استقلال - الغرافه، با همکاری شرکت اتوبوسرانی تمهیدات لازم درنظر گرفته شده است.»

او با تاکید بر اینکه ساعت پایان خدمات‌رسانی در تمام خطوط مترو تهران و حومه طبق روال ساعت ۲۲ خواهد بود، افزود: «برای جابه‌جایی تماشاگران پس از پایان مسابقه، یک اعزام فوق العاده از ایستگاه وردآورد به سمت ایستگاه گلشهر و دو قطار فوق العاده به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) اعزام خواهد شد. آخرین اعزام در ساعت ۱ بامداد روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه انجام خواهد شد.»

منبع: همشهری آنلاین