کریم باقری به انتقاداتی که نسبت به عملکرد تیم ملی می‌شود، واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران برابر قرقیزستان در دور اول مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی انتقادات شدیدی نسبت به عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیم ملی مطرح شد.

البته پس از پیروزی برابر امارات در خانه حریف این انتقادات تا حدودی فروکش ‌کرد، اما این موضوع همچنان مورد بحث قرار دارد و پیشکسوتان و هواداران فوتبال در مورد شرایط تیم ملی صحبت می‌کنند.

کریم باقری روز گذشته در حاشیه بازی خیریه‌ای که برای گرامیداشت والده‌اش برگزار شده بود، در این باره گفت: همیشه تیم‌ ملی‌ همینطور بوده و انتقاداتی وجود داشته است. طبیعی هم هست که همیشه از بازی‌های تیم ملی و نفراتی که دعوت می‌شود و شکل بازی تیم انتقاداتی مطرح شود. موضوع مهم این است که تیم ملی موفق باشد که تا اینجای کار نتایج خوب بوده است.

او ادامه داد: مهم این است که تیم ملی بتواند نتیجه بگیرد و به جام جهانی صعود کند. من فکر می‌کنم این اتفاق رخ می‌دهد و مشکلی پیش نمی‌آید، چون ما بازیکنان خوب و مربی باتجربه‌ای داریم. این حواشی همیشه هست. اصلا شما بگویید کجای مملکت ما مشکل و حاشیه ندارد که تیم ملی نداشته باشد؟

باقری سپس درباره شرایط استادیوم‌ها نیز صحبت کرد و گفت: به جز چمن، دیروز دیدید تیم رقیب استقلال رفته و برق نبوده است. این‌ها نه برای فوتبال، بلکه برای مملکت ما بد است، ولی کو گوش شنوا؟ مسئولان در خواب هستند که هستند.