وینگر الجزایری تیم فوتبال الاهلی پس از اینکه نتوانست پنالتی خود را در بازی با پرسپولیس تبدیل به گل کند توسط هواداران این تیم «هو» شد.

به گزارش همشهری آنلاین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الاهلی عربستان در هفته اول مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا دوشنبه شب ۲۶ شهریور در ورزشگاه عبدالله فیصل جده رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نتیجه با پیروزی یک بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید تا سرخ پوشان ایرانی با اینکه بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته بودند دست خالی عربستان را به مقصد ایران ترک کنند.

در دقیقه ۵۹ این بازی برای الاهلی اعلام پنالتی شد اما «ریاض محرز» وینگر الجزایری الاهلی نتوانست توپ خود را تبدیل به گل کند و «الکسیس گندوز» با مهار زیبا مانع از این کار شد.

سایت فرانسوی زبان «lescore» در این رابطه نوشت: ریاض محرز، ستاره الجزایری، دوشنبه شب در اولین بازی تیم الاهلی جده در لیگ قهرمانان آسیا عملکردی متناقض از خود به نمایش گذاشت. او با یک پاس گل درخشید، اما در ادامه یک ضربه پنالتی را مقابل هم‌وطنش، الکسیس گندوز، از دست داد.

بازی تنها دو دقیقه از آغاز خود گذشته بود که محرز با یک پاس عالی، فرانک کسیه را صاحب موقعیت کرد و او هم موفق شد گل پیروزی‌بخش را به ثمر برساند. اما در دقیقه ۵۹ همه‌چیز تغییر کرد. زمانی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی در جریان بود، محرز پشت ضربه پنالتی قرار گرفت. اما مقابل گندوز، دروازه‌بان سابق بلویزداد الجزایر، نتوانست این ضربه را به گل تبدیل کند.

این دومین پنالتی از دست رفته محرز در عرض دو هفته است؛ او پیش‌تر در بازی تیم ملی الجزایر مقابل گینه استوایی نیز پنالتی خود را از دست داده بود.

این ناکامی باعث شد بخشی از تماشاگران جده، هنگام خروج محرز در دقیقه ۷۸ او را «هو» کنند. واکنشی که نشان‌دهنده فشار زیاد بر دوش محرز است، زیرا از او انتظار می‌رود تیمش را به موفقیت‌های بزرگ برساند.