پلیس راهور فراجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد را در تعطیلات پایان هفته جاری در جاده‌های کشور، به ویژه محورهای منتهی به شمال، اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس راهور فراجا اعلام کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه مورخ ۲۷ شهریور ماه تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه یکم مهرماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

محور چالوس

همچنین از روز جمعه ۳۰ شهریور از ساعت ۱۲ ظهر از آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس انجام می‌شود. تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) مسدود خواهد شد و از ساعت ۱۵۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه می‌شود.

به علاوه، از ساعت ۲۳ همان روز طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود. البته در صورت کم‌حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

روز شنبه ۳۱ شهریور نیز ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) مسدود شده و از ساعت ۱۲ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌شود.

بنابر برنامه محدودیت ترافیکی، از ساعت ۲۳۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

لازم به ذکر است که تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند، از ساعت ۱۱۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

محور هراز

تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

همچنین تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است.

در صورت افزایش حجم ترافیک و بالعکس، با صلاحدید مامورین پلیس راه، محدودیت یکطرفه مقطعی از روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور الی روز یکشنبه هفته آینده به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و انجام خواهد شد.

محور آستارا - اردبیل و بالعکس

تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه در محور فوق ممنوع است.

محور امامزاده هاشم (سراوان) - لوشان و بالعکس

تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه و از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه در محور فوق ممنوع است.

محور قدیم رشت - لوشان و بالعکس

تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه و از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه در محور فوق ممنوع است.

منبع: ایرنا