به طور کلی ۴۹ شرکت در سبد سهام عدالت قرار دارند که از این تعداد ۱۳ شرکت غیر بورسی و ۳۶ شرکت بورسی بوده و درصد متفاوتی از هر کدام از شرکت‌ها در سبد سهام عدالت وجود دارد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، امروز سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ پس از پایان معاملات بازار بورس ایران، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۱۷ میلیون ۳۲۷ هزار و ۳۸۵ تومان رسید.

ضمناً ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار و یک میلیون تومانی دارندگان این سهام به ترتیب برابر ۱۵ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۴۳۳ تومان و ۳۲ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۲۷۲ تومان رسید.

شایان ذکر است به طور کلی ۴۹ شرکت در سبد سهام عدالت قرار دارند که از این تعداد ۱۳ شرکت غیر بورسی و ۳۶ شرکت بورسی بوده و درصد متفاوتی از هر کدام از شرکت‌ها در سبد سهام عدالت وجود دارد، لذا ممکن است ارزش سبد سهامداران دارای اندکی تفاوت با مبالغ فوق باشد.

به همین دلیل توصیه می‌شود برای اطلاع دقیق از ارزش روز سهام عدالت خود به سامانه سهام عدالت به آدرس اینترنتی https://sahamedalat.ir/ مراجعه کرده و در قسمت مشاهده دارایی سهام عدالت با ورود کد ملی از به روزترین ارزش سهام خود اطلاع یابید.