حمید نوری با بیان اینکه سه دادگاه بدوی، تجدیدنظر و دیوان عالی سوئد به من حکم «حبس ابد» دادند اما اکنون در تهران هستم، گفت: این نشان می‌دهد دادگاه‌های آنجا دروغین، ساختگی، نمایشی و شوخی هستند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، حمید نوری در گفت و گو با ایسنا در حاشیه هجدهمین دادگاه منافقین گفت: در وهله اول خیلی خوشحالم که چنین دادگاهی اگرچه دیر ولی برگزار شده و در حال رسیدگی و بررسی است. خوشحالی بعدی‌ام این است که خودم در دادگاه هستم و به عنوان شاکی حضور دارم.

وی افزود: بنده آخرین بازمانده جنایات همین سازمان هستم که با یک شکایت واهی، جعلی، دروغین و غیر واقعی توانستند مرا ۵ سال در زندان نگه دارند که ۴ سال و نیم آن در زندان انفرادی بودم که از جنایات همین سازمان(منافقین) است که به بنده اتهامی را انتصاب دادند و مرا به حبس ابد محکوم کردند ولی هم‌اکنون من کجا هستم؟ ایرانم و تهران و در دادگاه به عنوان شاکی حضور دارم.

نوری با بیان اینکه سه دادگاه بدوی، تجدیدنظر و دیوان عالی سوئد به من حکم «حبس ابد» دادند اما اکنون در تهران هستم، گفت: این نشان می‌دهد دادگاه‌های آنجا دروغین، ساختگی، نمایشی و شوخی هستند. اگر جدی بود و حمید نوری یک جنایت‌کار بود و قتل هزاران نفر را انجام داده بود؛ پس حمید نوری اکنون در ایران و تهران چه کار می‌کند؟ همه اتهامات دروغ و دادگاه آنجا فرمایشی بود و در نهایت فهمیدند اشتباه کردند و با عزت و افتخار حمید نوری را با جت شخصی به ایران فرستادند.

وی درباره برگزاری دادگاه منافقین گفت: دادگاه خوب و فنی است که دیر اتفاق افتاده است ولی باز هم خوب و برای مردم ایران خوشایند است و حکم صادره هم عملی خواهد شد.

منبع: ایسنا