خبری منتسب به حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در انتقاد از رئیس‌جمهور درخصوص حجاب یک خبرنگار در نشست خبری وی ساعتی پیش در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

خبری منتسب به حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در انتقاد از رئیس‌جمهور درخصوص حجاب یک خبرنگار در نشست خبری وی ساعتی پیش در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، ساعتی پیش خبری منتسب به حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور در برخی رسانه‌ها منتشر شد که در آن، حجت الاسلام منتظری انتقاداتی را نسبت به مسعود پزشکیان رئیس جمهور مطرح کرد.

این در حالی است که رسانه رسمی قوه قضاییه، خبرگزاری میزان، خبر اظهارات رئیس دیوان عالی کشور را منتشر کرده که در این خبر بخش ادعا شده با عنوان انتقادات رئیس دیوان عالی کشور از رئیس جمهور وجود ندارد.

بررسی سایت رسمی دیوان عالی کشور نیز نشان می‌دهد این بخش از اظهارات در سایت دیوان عالی کشور هم وجود ندارد و واقعی نیست.

با توجه به اینکه اخبار مهم دستگاه قضا معمولا از طریق مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام می‌شود، بررسی‌ها نشان می‌دهد درباره این خبر نیز چنین اتفاقی نیفتاده است و در حقیقت مرکز رسانه قوه قضاییه که بیان کننده مواضع اصلی و رسمی این دستگاه حاکمیتی است این بخش از سخنان رئیس دیوان عالی کشور را منتشر نکرده است.

این مهم نشان می‌دهد رویکرد همگرایی و وفاق در قوای سه گانه برای مقدم دانستن حل مشکلات مردم همچنان با عزم جدی در حال پیگیری است.

منبع: ایرنا