مهاجم سابق استقلال گفت: فکر می‌کنم استقلال به چنین بردی نیاز جدی داشت. امیدوارم این نتیجه استارتی باشد برای کم شدن حواشی و بازگشت آرامش به تیم.

به گزارش همشهری آنلاین برد استقلال مقابل الغرافه قطر کمک بزرگی به آبی‌های تهرانی بود تا حواشی اخیر را به دست فراموشی بسپارند. این اذعان اکثر هواداران و پیشکسوتان این تیم است که حالا امیدوارتر از همیشه منتظر ادامه کار هستند. در رابطه با این بازی امین منوچهری مهاجم پیشین استقلال به خبرنگار ما گفت:
«این برد شروع خوبی بود و فکر می‌کنم استقلال به چنین بردی نیاز جدی داشت. امیدوارم این نتیجه استارتی باشد برای کم شدن حواشی و بازگشت آرامش به تیم.
بازی از همان لحظه شروع همان‌طور که باب میل استقلال بود پیش رفت و شرایطی رقم خورد که همه چیز به نفع ما تمام شد. این یکی از بهترین شروع‌های استقلال در آسیا بود و امیدوارم که این روزهای خوب ادامه‌دار باشد.»

او درباره تقویم بازی‌های استقلال و برنامه پیش‌روی این تیم اظهار داشت:
«استقلال و جواد نکونام چهار بازی سخت در مقابل خود داشتند که توانستند اولین حریف را قاطعانه از پیش‌رو بردارند. قطعا بازی با نساجی نسبت به مصاف با الغرافه شرایط کاملا متفاوتی دارد. درباره دربی هم که باید بگویم پرسپولیس یک تیم بسیار خوب است و دیشب هم حق این تیم نبود که دست خالی زمین را ترک کند. استقلال برای دربی خیلی باید حواسش جمع باشد و امیدوارم که بتوانیم برنده این بازی باشیم.»

منوچهری درباره تاثیر پیروزی مقابل الغرافه بر ادامه روند استقلال افزود:
«این سه امتیاز خیلی حیاتی بود. مربی که تحت فشار بود با این نتیجه کمی خودش را از آن فشارها نجات داد اما موفقیت واقعی وقتی رقم می‌خورد که مدیریت و کادر فنی یکدل باشند در غیر این صورت کار هر دو طرف خوب پیش نمی‌رود. امیدوارم فقط اتفاقاتی رخ دهد که به صلاح تیم استقلال باشد و آرامش به باشگاه برگردد تا هواداران هم از روزهای خوب لذت ببرند.»

وی در واکنش به گلزنی آرش رضاوند در این بازی خاطرنشان کرد:
«جواد نکونام تصمیم خیلی خوبی گرفت که به رضاوند بازی داد و آرش هم با گلی که زد از حجم انتقادهایی که از او می‌شود کم کرد. با این حال نقدی به رضاوند وارد است؛ اینکه او باید بداند اینجا باشگاه بزرگ استقلال است و این انتقادهای هواداران هم جزئی از فوتبال است و وظیفه بازیکن ایجاب می‌کند که با تمام وجود بازی کند و اگر دلخور یا ناراحت هستم آن را به درون زمین منتقل نکنم. شادی نکردن بعد از گل نه تنها صحنه جالبی نیست بلکه فرصتی است که به بهانه آن اختلافات کنار گذاشته شود. گل زدن آرش می‌تواند او را به روزهای اوج برگردند ولی شادی نکردن هم هواداران را بیشتر از قبل حساس می‌کند.»