تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲

گزارش سازمان هواشناسی کشور نشان می‌دهد که امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور) در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بارش رگبار باران همراه با رعد و برق رخ می‌دهد.

به گزارش همشهری آنلاین روز پنجشنبه (۲۹ شهریور) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
فعالیت سامانه بارشی امروز در آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، زنجان و سمنان با صدور هشدار زرد همراه است. در این مناطق رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد گرد و خاک
ممکن است مخاطراتی از جمله احتمال آبگرفتگی محلی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، صاعقه، لغزندگی بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها را به دنبال داشته باشد.
در روزهای چهارشنبه (۲۸ شهریور) و پنجشنبه (۲۹ شهریور) در نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران امروز (۲۸ شهریور) قسمتی ابری تا نیمه ابری، اواسط روز بارش خفیف باران، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. نوسانات دمایی تهران ۱۹ تا ۲۹ سانتی‌گراد است.