اسکوچیچ و گل‌محمدی بعد از ناکامی تراکتور و ذوب‌آهن از بازیکنان تیمشان انتقاد کردند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، هفته چهارم لیگ برتر برای سرخپوشان تبریزی و اهوازی خوب پشت‌سر گذاشته نشد. در تبریز، تراکتوری که خیلی‌ها از آن به‌عنوان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی یاد می‌کنند به شکلی غیرمنتظره برابر ذوب‌آهن شکست خورد.

حملات میزبان به جایی نرسید، یکی از معدود حضورهای ذوب‌آهن در محوطه جریمه تراکتور منجر به فروپاشی دروازه این تیم شد و بعد از آن هم اصلا ساختار تیمی قرمزها فروپاشید. شاید پس از نخستین شکست فصل، آن هم از سرمربی آرامی مثل دراگان اسکوچیچ انتظار نمی‌رفت در نشست خبری به انتقاد صریح از بازیکنان خودی رو بیاورد، اما مرد کروات این کار را کرد و حتی اسم هم آورد.

اسکوچیچ بعد از اشاره کلی به اینکه چنین شکستی باعث خواهد شد توقعات از آنها کاسته شود و این به سود تیم است، سراغ مسائل فنی و تاکتیکی رفت و گفت: «وقتی تیمی یک‌طرفه حمله می‌کند، به‌راحتی هم ضدحمله می‌خورد. با اینکه ‌بین ۲نیمه تذکر داده بودم، نباید اجازه می‌دادیم اینطور سازماندهی دفاعی تیم ما دچار فروپاشی شود. روی گلی که خوردیم واقعا ناراضی‌ام. بعد از گل هم یک کارت قرمز بچگانه دریافت کردیم. در حمله خیلی ساده توپ را از دست می‌دادیم. ترابی، حسین‌زاده و هاشم‌نژاد برای توپ‌گیری به دفاع برمی‌گشتند. این کاری بود که از آنها نخواسته بودم.»

غیر از ترابی و هاشم‌نژاد که اسکوچیچ از آنها نام برده، امیرحسین حسین‌زاده هم به‌خاطر کارت قرمزی که گرفت از سوی سرمربی تیم ملامت شده و همه اینها شاید منجر به وقوع تغییراتی در ترکیب تیم شود. تراکتور هفته پنجم مهمان خیبر خرم‌آباد است.

در اهواز هم فولاد خوزستان با وجود آنکه با یک گل زودهنگام از خیبر جلو افتاد و انتظار می‌رفت به پیروزی آسانی دست پیدا کند، در نیمه دوم گل مساوی را خورد و ۲‌امتیاز مهم از دست داد. به این ترتیب شمار امتیازات فولاد بعد از ۴‌بازی در عدد ۵متوقف ماند. تا اینجا تنها برد سرخپوشان اهوازی مربوط به همان بازی هفته اول برابر نساجی بوده که یحیی گل‌محمدی روی نیمکت حضور نداشته است! این روند و مخصوصا توقف خانگی اخیر، خود یحیی را هم کلافه کرده و باعث شده او نیز به صراحت به انتقاد از بازیکنان خودی بپردازد؛ هرچند سرمربی پیشین پرسپولیس از کسی اسم نمی‌برد. خیبر در زمانی به گل مساوی دست پیدا کرد که ۲‌بازیکن این تیم به‌دلیل مصدومیت روی زمین خوابیده بودند.

یحیی می‌گوید: «تمرکز بچه‌های ما روی این اتفاق به‌هم ریخت، چون بازیکنانم انتظار داشتند خیبری‌ها بازی را نگه دارند. این اتفاق تجربه خوبی برای ما شد تا بازیکنانم از این به بعد تا آخرین لحظه به مسائل فنی و بازی فکر کنند. باید درس خوبی بگیریم. فکر می‌کنم تیم ما تازه جمع شده است و یک مقدار نسبت به مسائل حرفه‌ای دور هستیم و باید بیشتر تمرکز کنیم تا از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.»

منبع: روزنامه همشهری