عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عملیات رژیم صهیونیستی در لبنان را یک جنایت همه‌جانبه توصیف کرد و افزود: پیش از این مقام معظم رهبری هشدار داده بود که ما نمی‌توانیم به اینها اطمینان کنیم چون ممکن است چیزهایی به ما فروخته اما سر بزنگاه از آن وسایل سوءاستفاده کنند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان با انفجار پیجرها گفت: رژیم اشغالگر قدس از هر راهی برای انجام جنایاتش وارد می‌شود؛ پیجر یک وسیله‌ای برای اطلاع‌رسانی است که در اختیار مردم عادی لبنان قرار دارد. رژیم صهیونیستی از این وسیله سوءاستفاده کرد تا به زعم خود ضربه‌ای به حزب‌الله وارد کند حال اینکه پیجر وسیله‌ای برای مردم عادی بوده که از آن استفاده می‌کردند.

وی ادامه داد: با انفجار پیجرها حدود ۲۰۰۰ نفر مجروح و تعدادی هم به شهادت رسیده‌اند؛ این یک جنایت همه‌جانبه است و هشداری برای کشورهای آزادیخواه جهان که به سمت خودکفایی در عرصه ارتباطات الکترونیک بروند تا با سوءاستفاده رژیم صهیونیستی مواجه نشوند.

نماینده مردم تهران توضیح داد: پیش از این مقام معظم رهبری هشدار داده بود که ما نمی‌توانیم به اینها اطمینان کنیم چون ممکن است چیزهایی به ما فروخته اما سر بزنگاه از آن وسایل سوءاستفاده کنند.

کوثری تاکید کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی از هر وسیله‌ای برای اقدامات جنایتکارانه خود استفاده می‌کند تا بتواند به اهداف کثیفش برسد. لذا لازم است تمامی کشورهای آزادیخواه جهان به سمت خودکفایی، بومی‌سازی و تولید وسایل در داخل کشور خودشان بروند و در همین راه تحریم کالاهای صهیونیستی را به عنوان یک اولویت دنبال کنند.

منبع: ایسنا