بهروز رهبری‌فر، مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که در زمان بازی‌اش به فوتبال قرص و محکم، و تعصب زیادش به پیراهن پرسپولیس معروف بود، قرار است به زودی جلوی دوربین رضا عطاران برود.

همشهری آنلاین: بهروز رهبری‌فر پیش از این هم بازیگری را تجربه کرده و در سریال «پژمان» همراه پژمان جمشیدی و تحت کارگردانی سروش صحت بازی قابل قبولی از خودش نشان داده بود. در سریال «پژمان»، رهبری‌فر نقش رقیب پژمان جمشیدی را داشت که می خواست هر طور شده او را کنار بزند و حمید درخشان را متقاعد کند که به جای پژمان او را برای تیمش جذب کند.

در چند قسمت از سریال «پژمان»، رقابت جمشیدی و رهبری فر بامزه از کار درآمده بود و رهبری‌فر برخلاف دیگر ستاره‌های فوتبالی این سریال، یعنی علی سامره، محمد محمدی، آرش برهانی، خسرو حیدری و حسین ماهینی، نشان داد که اگر بخواهد بازیگری را جدی‌تر دنبال کند، جنمش را دارد و با توجه به حضور موفق پژمان جمشیدی و مرحوم علی انصاریان در عرصه تصویر احتمالا او هم به موفقیت می‌رسد. اما رهبری‌فر در سال‌های بعد به رغم پیش‌بینی‌ها و گویا حتی دعوت به کارهایی که داشت، سراغ بازیگری نرفت. اما او حالا اعلام کرده که صحبت‌هایی با رضا عطاران داشته و در فیلم جدید او بازی خواهد کرد.

همکاری رهبری‌فر با عطاران از این حیث اهمیت دارد که در صورتی که با استقبال عامه مردم مواجه شود، احتمالا فصل جدیدی از زندگی رهبری‌فر رقم خواهد خورد و او با عزم راسخ‌تری بازیگری را دنبال خواهد کرد.

موفقیت پژمان جمشیدی در سینما آنقدر جذاب و بزرگ بوده که حتی رهبری‌فری که تقریبا همزمان با او حضور در جلوی دوربین را تجربه کرد، اما به هر دلیلی به دنبال بازیگری نرفت، حالا مجاب شده که شانسش را به عنوان بازیگر هم امتحان کند.

آیا عطاران موفق می‌شود مثل سروش صحت و برادران قاسمخانی از یک فوتبالیست، یک بازیگر موفق کمدی بسازد؟

منبع: همشهری آنلاین