اپلیکیشن "ستاره یک" در اقدامی ماندگار، برای هشتمین سال پیاپی، با اهدای ۳۰ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم‌برخوردار سراسر کشور، لبخند را بر لبان آینده‌سازان این مرز و بوم نشاند. 

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در طرح بزرگ «لبخند ستاره‌ها» که با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و ایجاد فرصت برابر آموزشی برگزار می‌شود، بیش از ۴۰۰ خیریه در سراسر ایران با این شرکت همراه شدند. نکته قابل توجه در این طرح، مشارکت فعال بیش از ۱۹۵۰۰ نفر از مشتریان اپلیکیشن ستاره یک است. این مشتریان با تبدیل امتیازات خود در اپلیکیشن به بسته‌های لوازم‌التحریر، به ازای هر ۵۰۰۰ امتیاز اهدایی، یک بسته به کودکان نیازمند هدیه کردند. این مشارکت مردمی، نشان از تعهد بالای مشتریان ستاره یک به مسئولیت‌های اجتماعی دارد.

دکتر محمدجواد صدوقی مدیرعامل شرکت ستاره اول، در این باره گفت: «ما معتقدیم که آموزش حق هر کودکی است و باید تلاش کنیم تا همه کودکان، فارغ از شرایط اقتصادی، بتوانند به تحصیل ادامه دهند. مشارکت گسترده مشتریان ما در این طرح، نشان از همدلی و نوع‌دوستی جامعه است.

مسعود کرمانی، مدیر روابط عمومی نیز با اشاره به همکاری با بیش از ۴۰۰ خیریه و مشارکت فعال مشتریان، این اقدام را افتخاری بزرگ برای شرکت دانست و افزود: «این طرح نشان می‌دهد که با همکاری هم می‌توانیم تأثیر شگرفی در زندگی دانش آموزان نیازمند ایجاد کنیم.