مهاجم پرسپولیس می گوید این تیم در دربی باید با گل های بیشتری برابر استقلال برنده می شد.

به گزارش همشهری آنلاین علی علیپور که سابقه بازی‌های درخشان و گلزنی در چند دربی را در کارنامه دارد، برد در دربی ۱۰۴ را یک گام مهم در راستای رسیدن به اهداف تیم‌ و تکرار موفقیت‌های گذشته می‌داند.

در خصوص دربی ۱۰۴ چه صحبتی داری؟
خدا را شکر که در یک بازی مهم و حساس پیروز شدیم. خدا را شکر با آنالیزی که انجام دادیم روی استقلال اشراف و آگاهی کامل داشتیم و نقاط ضعف و قوت استقلال را خیلی خوب شناسایی کرده بودیم. به همین دلیل خیلی خوب بازی را شروع کرده و فرصت‌های گل زیادی خلق کردیم درحالی‌که استقلال فقط یک موقعیت داشت که توپ را به تیرک دروازه تیم ما زد اما ما در همان نیمه اول هم می‌توانستیم با چند گل اختلاف به رختکن برویم.


در نیمه دوم چرا از تب و تاب بازی کاسته شد واز فشار بالا و پرس شدید نیمه اول‌تان خبری نبود. دلیلش افت بدنی نبود؟
نه ما در نیمه دوم هیچ افت بدنی نداشتیم و اتفاقاً باز هم سوار بر بازی بودیم و با پیگیری بازی خوب‌مان تا پایان بازی در لحظه آخر به برتری رسدیم و سه امتیاز مهم گرفتیم.


در خصوص پنالتی که مهری گرفت چه صحبتی داری؟ اصلاً فکرش را می‌کردی مهری در دربی بازی کند و آن پنالتی تأثیرگذار را بگیرد؟
اهداف تیم ما از طرف سرمربی تعیین شده بود و خوشبختانه با کار تیمی و تاکتیکی موفق که از عقب زمین شروع کردیم و تا جلو ادامه داشت و با سماجت تا لحظه آخر ادامه دادیم به پنالتی رسیده و در لحظات آخر مزد برتری همه‌جانبه‌مان را گرفتیم.


تو یکی از گلزنان دربی در چند بازی حساس بوده‌ای و یکی‌دو موقعیت هم داشتی که گل نزدی!
بله این بار مقابل استقلال بدشانس بودم و دوبار هم شانس گلزنی داشتم که یک بار ضربه سرم را حسینی از روی خط دروازه بیرون زد و یک بار هم ضربه دقیقم در آستانه عبور از خط دروازه به سامان فلاح خورد وگرنه آن ضربه‌ام صددرصد گل می‌شد چون حسینی قادر به مهارش نشد. من بدشانس بودم اما مهم برد تیم بود که خوشبختانه به آن رسیدیم.


فکر می‌کنی اگر موقعیت‌های صددرصد بازی گل می‌شد در پایان باید چه عددی روی تابلوی اسکوربرد حک می‌شد؟
موقعیت صددرصد که زیاد داشتیم. از دو شانس خودم در کنار ضربه فرشاد و وحید امیری، در کنار یک فرصت رقیب که برای گلزنی داشتند من فکر می‌کنم ما می‌توانستیم به جای یک بر صفر با نتیجه چهار بر یک استقلال را شکست دهیم اما مهم پیروزی با ارزش در دربی بود که به آن رسیدیم و هواداران‌مان را هم خوشحال کردیم. نزدیک شدن به صدر جدول برایمان مهم بود که به آن رسیدیم.


این برد چقدر شما را به قهرمانی در لیگ امیدوار ساخت؟
ما هدف‌های خودمان را دنبال می‌کنیم و هفته به هفته جلو می‌رویم. برد دربی روحیه‌بخش بود و انگیزه‌مان را بیشتر کرد چون واقعاً برای ما این بازی شش‌امتیازی بود.
طلسم اراک هم که شکست.
این ذهنیت واقعاً در بین بازیکنان تیم ما وجود نداشت چون نفرات جدید زیادی به تیم اضافه شدند و تیم ما تغییرکرده. ما اصلاً به طلسم و این قبیل مسائل اصلاً فکر نمی‌کردیم. در ذهن ما نه طلسم وجود داشت و نه نحسی و نه موارد دیگر و تنها جنگیدن و با برنامه بازی کردن مهم بود.


در خصوص برگزاری دربی در اراک و تفاوتش با دربی‌هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد چه صحبتی داری؟
از این لحاظ که با تماشاگر کمی برگزار شد وجهه خوبی نداشت و شاید یکی از کم‌تماشاگرترین دربی‌ها بود اما در هر حال بردن دربی شیرینی خاصی دارد.


در خصوص بازی مقابل الاهلی و بازی‌تان مقابل پاختاکور که در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود چه نظری داری؟
همه دیدند که چه بازی‌ای مقابل الاهلی انجام دادیم طوری که دروازه‌بان این تیم ستاره بازی شد اما حتماً با همه توان در بازی مقابل پاختاکور ظاهر می‌شویم تا برنده باشیم.

منبع: ایران