فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت مادر بزرگوار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین خرازی را تسلیت گفت.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سپاه نیوز، در پیام سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه آمده است: با نهایت تأسف و تأثر اطلاع یافتیم، مادر بزرگوار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشکر نقش آفرین ۱۴امام حسین علیه السلام در دفاع مقدس، دار فانی را وداع و به فرزند شهیدش ملحق شد.

در ادامه این پیام آمده است: سردار شهید حاج حسین خرازی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس در دامن پاک این بانوی مؤمنه و پرهیزگار با فرهنگ دینی و عشق به اهل بیت(ع) تربیت و پرورش یافت و در دوران انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی رسید.

سردار سلامی پیام خود آورده است: این شهید والامقام در عملیات‌های مختلف با فرماندهی مدبرانه لشکر سربلند ۱۴امام‌ حسین علیه السلام در پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تاثیر فراوان داشت.

فرمانده کل سپاه در این پیام تاکید کرد: بدون شک تربیت فرزند برومندی چون شهید والامقام حاج حسین خرازی در دامن این بانوی مؤمنه، صبور و فداکار او را در اجر فراوان مجاهدت‌های فرزندش سهیم خواهد کرد.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب با ادای احترام به مقام پر معنویت این مادر بزرگوار، این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران، بیت معزز شهید خرازی، همرزمان آن شهید گرانقدر و دیگر وابستگان به ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای این مادر صبور، علو درجات و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسألت می‌نمایم. امید است خداوند متعال روح پاک و مطهر ایشان را در جوار فرزند شهیدش، سر سفره ائمه طاهرین (ع) بویژه حضرت سیدالشهدا علیه السلام مهمان و متنعم گردد.


 

منبع: ایرنا