پنجشنبه، ۴۳ درصد کاربران واجد شرایط همستر کامبت توکن‌های خود را دریافت کردند، اکنون این بازی رمزارزی نقشه راه خود را پس از این ایردراپ جنجالی، اعلام کرده است. یکی از برنامه‌های آینده همستر کامبت گنجاندن عناصر جدیدی مانند NFT در بازی است.

به گزارش همشهری آنلاین ، ارزش توکن همستر کامبت با نماد HMSTR دیروز حدود ۱۴ درصد افت پیدا کرد تا در ۳ روز اول عرضه افت حدود ۴۲ درصدی را تجربه کند. بازی محبوب رمزارزی تلگرام ابتدا موفق شد کاربران بسیار زیادی جذب کند اما درنهایت سود اندکی برای آن‌ها به ارمغان آورد.

اعداد و ارقام Coingecko نشان می‌دهد توکن بازی همستر کامبت دیروز به کمترین قیمت خود در حوالی ۰.۰۰۵۵ دلار رسید. قیمت این رمزارز درمجموع از زمان عرضه در صرافی‌ها بیش از ۴۰ درصد افت کرده است. توکن HMSTR ابتدا با قیمت ۰.۰۰۹۹ دلار وارد بازار شد اما اکنون حوالی ۰.۰۰۵۸ دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار همستر کامبت درحال‌حاضر ۳۷۹ میلیون دلار است.

نمودار قیمت توکن همستر کامبت (HMSTR)


Hamster Kombat در اصل بازی کلیکی بر بستر تلگرام است که با بلاکچین TON کار می‌کند. بازیکنان به روش‌های مختلف سکه به‌ دست آوردند و درنهایت این تلاش‌ها به توکن قابل‌برداشت تبدیل شد. البته تیم همستر فقط ۴۳ درصد کل بازیکنان بازی خود را واجد شرایط دریافت توکن معرفی کرد.

هم‌اکنون حدود ۶۴ میلیارد و ۳۷۵ میلیون توکن HMSTR در بازار در گردش است. در ۲۴ ساعت اخیر نیز ارزش معاملات این ارز دیجیتال حدود ۳۱۷ میلیون دلار بوده است. ظاهراً حدود ۹۳.۹۵ درصد کل موجودی همستر در ۵ کیف پول برتر است که بازار این توکن را کنترل می‌کنند.

بازار معاملات توکن همستر کامبت نیز مثل اکثر توکن‌های رمزارزی نوپا پرنوسان بوده است. این توکن در چند روز نخست عرضه با افت قیمت شدیدی روبه‌رو شده و مشخص نیست می‌تواند به ثبات برسد یا خیر. همچنین نمی‌توان پیش‌بینی کرد درصورت به ثبات رسیدن، این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد.

نقشه راه جدید همستر

پنجشنبه، ۴۳ درصد کاربران واجد شرایط همستر کامبت توکن‌های خود را دریافت کردند، اکنون این بازی رمزارزی نقشه راه خود را پس از این ایردراپ جنجالی، اعلام کرده است. یکی از برنامه‌های آینده همستر کامبت گنجاندن عناصر جدیدی مانند NFT در بازی است.

پس از ایردراپ بحث‌برانگیز پنج‌شنبه، همستر کامبت اکنون نقشه راه خود را به‌روز کرده است؛ تیم همستر بر گسترش یکپارچگی بازی‌های درون‌برنامه‌ای خود تمرکز می‌کند و حتی عناصر مرسوم Web۳ مانند توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) را به برنامه‌های آتی خود اضافه خواهد کرد.

در نقشه راه به‌روزشده همستر کامبت، جزئیات بیشتری درباره برنامه‌های این بازی تا قبل از تابستان ۲۰۲۵ مشخص شده است. یکی از اقدامات تیم همستر دسترسی بیشتر این پلتفرم در خارج از Web۳ و «ادغام سیستم‌های پرداخت خارجی در بازی» است.

همچنین در نوامبر و دسامبر ۲۰۲۴، پس از شروع فصل دوم، تیم همستر راه‌اندازی اولین محتواهای مختلف از توسعه‌دهندگان خارجی در اکوسیستم همستر کمبت را برنامه‌ریزی کرده است. البته پیش‌ازاین همستر به این مسئله اشاره کرده بود و اظهار داشت با شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی رمزارزی برای ایجاد اکوسیستمی پایدار همکاری خواهد کرد. همچنین سیستم تبلیغاتی قابل‌فروش درون این بازی در نظر گرفته شده است.

برای سال ۲۰۲۵، در برنامه همستر کامبت همکاری با دیگر شرکت‌ها برای عرضه بازی بزرگ درون‌برنامه‌ای، مارکت‌پلیس داخلی NFT و راه‌اندازی بازی‌های دسکتاپ جای داده شده است.

البته باتوجه‌به اینکه برخی کاربران می‌گویند توزیع توکن همستر «بدترین ایردراپ تاریخ» بوده، باید دید این تیم می‌تواند این اهداف را محقق کند یا خیر. توکن HMSTER در اولین روز معاملاتی خود ۳۰ درصد کاهش داشت و به ارزش بازار ۵۶۰ میلیون دلاری رسید.

منبع:‌ دیجیاتو