مدافع چپ سرخپوشان روزهای دلپذیر و موفقی را در این تیم پشت سر می‌گذارد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، بدون تردید یکی از چهره‌های درخشان پرسپولیس در دربی تهران، میلاد محمدی بود. در شرایطی که پیش از آغاز مسابقه خیلی از هواداران نگران درخشش رامین رضاییان در سمت راست استقلال بودند، مدافع چپ سرخ‌ها به خوبی موفق شد این بازیکن را مهار کند، به‌طوری که در طول بازی کمتر اسمی از رامین شنیده شد. این عملکرد دفاعی خوب، در مسابقات قبلی پرسپولیس هم از محمدی دیده شده بود. حقیقت آن است که او خیلی زودتر از حد انتظار در پرسپولیس جا افتاد و مخصوصا در روزهایی که اورونوف بازی می‌کند، آنها زوج خوبی با هم می‌سازند.

شاید زمانی که محمدی سرخپوش شد، یکی از انتقادات جدی در مورد او به کارنامه لاغرش در فاز هجومی مربوط می‌شد؛ جایی که میلاد به‌طور متوسط فصلی یکی، دو پاس گل بیشتر ارسال نکرده. با این حال به شکل جالب توجهی، این بازیکن از زمان حضور در ترکیب سرخ‌ها در بخش هجومی هم فعال بوده و خطرهای زیادی روی دروازه رقبا به‌وجود آورده است. در همین دربی تهران هم سانتر دقایق پایانی محمدی برای عملود می‌توانست منجر به گل شود اما ضربه سر مدافع مراکشی با فاصله کمی از کنار دروازه بیرون رفت. به‌طور کلی با سبک کاری که از محمدی دیده می‌شود، احتمالا او در پایان فصل آمار هجومی خوبی از خودش به جا خواهد گذشت.

ابتدای فصل و زمانی که امثال علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی از پرسپولیس جدا شدند و در پی آنها عبدالکریم حسن قطری هم رفت، شاید هواداران خیلی بابت این داستان خشمگین شدند و احساس نگرانی کردند. حتی بعدتر به نتیجه نرسیدن مذاکره با یحیی عطیه‌الله مراکشی هم این نگرانی‌ها را در مورد سمت چپ خط دفاعی تشدید کرد اما در این لحظه احتمالا آنها خوشحال هستند که در نهایت به میلاد محمدی رسیدند؛ گزینه‌ای که هم قلبا پرسپولیسی است و هم خیلی زود توانسته توانمندی‌اش را در این تیم نشان بدهد. حقیقت آن است که عبدالکریم حسن با وجود توانایی‌اش در حمله، به‌خاطر فیزیک درشتی که داشت در بخش دفاعی مستعد جا ماندن بود. حالا اما پرسپولیس او را یک‌ونیم میلیون دلار فروخته و با بخشی از پولش مدافعی خریده که حتی شاید بهتر هم باشد.

منبع: روزنامه همشهری