تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

هواشناسی تهران امروز را بارانی پیش‌ بینی کرده است و همان طور که از صبح بارندگی ها در این کلانشهر تداوم داشته است پبینی می شود که بعدازظهر هم افزایش باد را داشته باشیم.

به گزارش همشهری آنلاین، بارش‌های پاییزی در تهران از شنبه شروع شده است و حتی ارتفاعات پایتخت طی روزهای گذشته شاهد بارش اولین برف پاییزی هم بوده اند.

حالا برای سومین روز هواشناسی تهران امروز را بارانی پیش بینی کرده است. آن طور که رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اعلام کرده است آسمان تهران امروز، قسمتی ابری، به‌تدریج افزایش ابری، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۱۳ و ۲۰ و فردا، قسمتی ابری، به‌تدریج کاهش ابر و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۴ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان همچنین از ورود دو سامانه بارشی جدید و پی‌درپی از شمال غرب کشور از روز سه‌شنبه (۱۰ مهر) و چهارشنبه (۱۱ مهر) خبر داده و گفته است که امروز (دوشنبه، ۹ مهر) در شرق گیلان، غرب مازندران، زنجان، شمال همدان، قزوین، البرز و برخی مناطق تهران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و فردا (سه‌شنبه، ۱۰ مهر) آسمان در غالب مناطق کشور صاف خواهد بود و از اواخر وقت سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد کشور خواهد شد. روز چهارشنبه، در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر رگبار پراکنده رخ خواهد داد؛ همچنین، روز پنجشنبه (۱۲ مهر) بارش پراکنده در سواحل دریای خزر و شرق اردبیل ادامه خواهد داشت.