نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه شهر نباید به واسطه بی نظمی برخی ها بر هم بخورد؛ اظهار داشت: شهر نیازمند حکمرانی درست در خصوص دستفروشان است و مناطق ۲۲ گانه باید اولویت خود را انضباط شهری بدانند.

همشهری آنلاین: پرویز سروری، نائب رئیس شورای شهر طی بازدید از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از عملکرد، اقدامات و برنامه در دست اقدام این شرکت مطلع شد.

نائب رئیس شورا در جمع مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان گفت: راه مقاومت در منطقه خاموش نخواهد شد و رژیم جنایتکار و منحوس صیهونیستی به زوال خود بسیار نزدیک شده است. با وجود شهادت سید مقاوت که دل هر آزاده ای را به درد آورده؛ راه مقاومت با قدرت پیش خواهد رفت و نابودی این رژیم زشت خو بسیار نزدیک است.

سروری تصریح کرد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران می‌تواند کمک شایانی در انضباط شهری داشته باشد و خوشبختانه خبر های خوبی در خصوص اقدامت این شرکت به گوش می‌رسد. اقدامات، ملموس بوده است که باید ادامه دار باشد و مناطق بیست و دو گانه شهرداری تهران هم باید اولویت خود را انضباط شهری بدانند و اقدامات مؤثری داشته باشند.

نائب رئیس شورا در پایان گفت : در ایام خاصی از سال، برخی ها بدون توجه به حقوق شهروندان با بساط گستری در معابر عمومی شهر، حقوقی برای عابرین پیاده قائل نیستند و باید بدانند که سد معبر، گناه است و خود را مکلف به رعایت و انتظام های شهری بدانند و اگر هر کسی در گوشه از شهر برای خود بساطی داشته باشد؛ کل نظامات شهری به هم می‌خورد. درست است که معیشت خیلی ها در بساط گستری است ولی می‌توان با برنامه ریزی های درست، کاری کرد که هم به معیشت دستفروشان لطمه وارد نشود و هم در سطح شهر، بی انضباطی نداشته باشیم. در خصوص دستفروشان شهر، نیازمند حکمرانی درست هستیم.

منبع: همشهری آنلاین