رئیس جمهور ترکیه درباره رژیم صهیونیستی گفت: ما با دولتی روبه‌رو نیستیم که به قوانین عمل می‌کند، بلکه با گله‌ای قاتل مواجهیم که از خون و اشغالگری تغذیه می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز سه‌شنبه طی سخنانی گفت: رژیم صهیونیستی مرتکب نسل‌کشی در نوار غزه و حملات تروریستی در لبنان می‌شود و کشورها را تحریک می‌کند تا منطقه را به سمت «هولوکاست» بکشاند.

اردوغان گفت: رژیم صهیونیستی با انتقال جنگ به لبنان، همچنان به کشاندن منطقه به سمت پرتگاه ادامه می‌دهد.

وی افزود: کابینه اسرائیل که براساس هذیان سرزمین‌ موعود عمل می‌کند، پس از فلسطین و لبنان، ترکیه را زیر نظر دارد. اگر سکوت در قبال حملات اسرائیل به غزه و لبنان ادامه یابد، هیچ بعید نیست که به ترکیه هم حمله کند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، اردوغان با بیان اینکه «اشغالگری، تروریسم و حملات متجاوزانه بغل گوش ما قرار دارد»، با اشاره به رژیم صهیونیستی گفت: ما با دولتی روبرو نیستیم که به قوانین عمل می‌کند، بلکه با گله‌ای قاتل مواجهیم که از خون و اشغالگری تغذیه می‌کند.

رئیس جمهور ترکیه تأکید کرد: تجاوزات اسرائیل شامل ترکیه نیز می‌شود، بنابراین ما به خاطر میهن، مردم و استقلال خود با تمام امکانات در برابر این تروریسم دولتی خواهیم ایستاد.

او به صراحت به رژیم صهیونیستی هشدار داد که عواقب حمله زمینی به لبنان، مشابه اشغال‌های قبلی نخواهد بود.

اردوغان گفت همانطور که هیتلر متوقف شد، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم متوقف خواهد شد.

منبع: ایسنا