عملیات موشکی مشروع و گسترده ایران به اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی، خشم و نگرانی شدیدی را در میان مدرم و مقامات رزیم صهیونیستی به دنبال داشته است، به طوری که شهردار تل‌آویو با ابراز نگرانی گفت: جنگ باید فورا متوقف شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شبکه الجزیره، شهردار تل آویو در این باره همچنین با انتقاد از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گفت:جنگ باید فورا متوقف شود، نتانیاهو ما را وارد حالتی از دیوانگی و جنون کرده است.

حمله موشکی مشروع و گسترده ایران به اهداف رژیم صهیونیستی که در پاسخ به جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی در ترور شخصیت های مقاومت انجام گرفت، موجی از خشم و ترس را در میان ساکنان اسرائیل به دنبال داشته که در این زمینه سران صهیونیست نیز مستثنی نیستند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد که نتانیاهو و شماری از وزرای اسرائیلی چندین ساعت است که در مکانی امن در زیر زمین در شهر قدس پنهان شدند.

شبکه ۱۳ اسرائیل همچنین اعلام کرد که یواو گالانت وزیر جنگ هم از ترس حمله موشکی ایران در ساختمانی محافظت شده در مقر وزارت جنگ در زمین زمین در تل آویو مخفی شده است.

همچنین در فیلم های منتشر شده در فضای مجازی تصاویر فرار صهیونیست‌های اشغالگر از مقابل دیوار براق (ندبه) در قدس اشغالی پس از حمله موشکی ایران به اراضی اشغالی نشان داده می شود.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب در اطلاعیه‌ای از حمله مشروع و براساس قوانین بین المللی خبر داد و اعلام کرد که در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

حمله موشکی ایران موجی از شادی را در میان کشورهای منطقه به دنبال داشته و بسیاری از مردم عراق، سوریه، لبنان، اردن و فلسطین به خیابان ها آمده و خوشحالی خود را بابت این حمله شجاعانه و مشروع به گستاخی های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

در همین راستا، بسیاری از گروه های مقاومت از جمله جنبش جهاد اسلامی، جنبش حماس، مقاومت عراق و انصارالله یمن نیز ضمن تبریک حملات به حق ایران به اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی، از این اقدام ایران تقدیر کردند.