نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش پاییزه صنوف در آستانه بازگشایی مدارس و همزمان با ماه مبارک رمضان در 4 نقطه (شمال، جنوب، شرق و غرب) تهران برگزار می‌شود.

محمد پورمزرعه- رئیس مجمع امور صنفی صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران - با اعلام این خبر، گفت: در اجرای پیام مقام معظم رهبری مبنی بر سال اصلاح الگوی مصرف و در راستای سیاست‌های دولت در حمایت از بخش صنوف تولیدی و توزیعی، صنایع کشور و همچنین رفاه و آسایش شهروندان، همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس، مجمع امور صنفی تهران نمایشگاه‌ عرضه مستقیم فروش پاییزه را از 5 تا 15 شهریور برگزار می‌کند.

وی افزود: این نمایشگاه در مناطق غرب (مجتمع فرهنگی تفریحی پارک ارم سبز) جنوب (مجتمع شهید باستانی) شرق (مجتمع سازمان گوشت تهرانپارس) و شمال (اردوگاه شهید باهنر) به‌مدت 11 روز برگزار می‌شود. 

وی از شرکت بیش از 16 اتحادیه صنفی در این نمایشگاه‌ خبرداد و تصریح کرد: اتحادیه‌های صنفی پوشاک، پیراهن، کشباف، خیاط، لوازم‌التحریر، کفش دست دوز، کفش ماشینی، سراجان، خرازی، ندافان، پلاستیک و نایلون، مواد غذایی، قنادی و شیرینی، خشکبار، چینی و بلور آخرین دستاوردهای تولیدی خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.  ساعت کار نمایشگاه‌ از ساعت 15  تا 23  خواهد بود.