از آنجا که افزایش کیفیت سبد غذایی شهروندان برای مدیریت شهری مهم است، در نیمه اول سال هر ماه حداقل یک بازار میوه‌وتره‌بار در گوشه‌وکنار شهر راه‌اندازی شده تا دسترسی مردم به میوه و کالاهای اساسی ارزان آسان‌تر شود.

همشهری: همچنین به‌گفته مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان میادین میوه‌وتره‌بار قرار است تا پایان سال ۱۵ بازار جدید به شمار میادین میوه‌وتره‌بار پایتخت اضافه شود. این بازارها در کدام مناطق تهران ایجاد شده و چه ویژگی‌هایی دارند.

منبع: روزنامه همشهری