برخی رسانه‌ها از ممانعت رئیس فدراسیون فوتبال از اعلام رای پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند خبر دادند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند در مورد فسخ غیر قانونی به مرحله صدور رای رسیده است، اما هنوز این رای اعلام نشده است.

در آخرین خبر منتشره از سوی برخی رسانه‌ها علیرضا بیرانوند در این پرونده به ۴ ماه محرومیت و ۲۰ میلیارد جریمه محکوم شده است.

تاخیر چندباره در اعلام رای شبهاتی را در مورد دخالت‌های برخی افراد غیر ورزشی بوجود آورد، اما این موارد از سوی باشگاه تراکتور تکذیب شد.

مدیر عامل باشگاه تراکتور تبریز در مورد این رای و پرونده بیرانوند در نشست خبری گفته بود: اگر فدراسیون در مورد بیرانوند رای محکومیت صادر کند حرف‌های زیادی درباره فدراسیون دارم که رسانه‌ای می‌کنم و ناگفته‌هایی را به زبان می‌آورم.

همین گفته‌ها کافی بود تا فدراسیون فوتبال درست زمانی که پرونده فساد در فوتبال به برخی از عوامل و ارکان این فدراسیون هم ارتباط یافته در مورد رای پرونده بیرانوند تعلل کند.

این که زنوزی در مورد مهدی تاج و فدراسیون فوتبال چه ناگفته‌هایی دارد بر ما پوشیده است، اما اعلام نشدن رای بیرانوند نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال بی‌میل نیست این پرونده با کدخدا منشی حل شد و منجر به افشاگری‌های بعدی و چالش بزرگ‌تر نشود.

برخی رسانه‌ها هم اعلام کردند که مهدی تاج عاملی است که برای چندمین بار جلوی اعلام رای بیرانوند را گرفته است و باید دید این مقاومت تاج به چه دلیلی است و آیا باشگاه پرسپولیس در مورد این پرونده به مراجع بین‌المللی پناه می‌برد یا از فدراسیون برای حل و فصل این پرونده امتیاز خواهد گرفت.