تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

دریاچه چیتگر، یک مجموعه تفریحی در غرب پایتخت است که امکانات رفاهی متنوعی در خود جای داده است. یکی از این امکانات، شهربازی سرزمین شگفت انگیز است که با بازی‌های مفرح خود باعث شده تا شهروندان تهرانی و دیگر گردشگران لحظات مهیج و شادی را تجربه کنند.

همشهری - سعیده مرادی: سرزمین شگفت‌انگیز یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های دریاچه چیتگر محسوب می‌شود که در آن انواع وسایل بازی برای همه گروه‌های سنی فراهم است.

یک شهر پر از بازی

سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر دارای امکانات تفریحی مختلف مانند پیست دوچرخه سواری، قایق سواری در دریاچه و ... است که می‌تواند یک روز خوب و خاطره انگیز را برای گردشگران در کنار دریاچه چیتگر رقم بزند. همچنین از دیگر ویژگی‌های مثبت این مجموعه می توان به دسترسی آن به انواع کافی شاپ و مجموعه رستوران‌ها، مراکز خرید و فود کورت خانواده اشاره کرد. سرزمین شگفت انگیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ساعت ۲۲ شب آماده خدمت‌رسانی به گردشگران است. اما این ساعات در روزهای آخر هفته یعنی پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی تغییر می‌کند و می‌توان از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۱ شب به این سرزمین مراجعه کرد.

تجربه بازی‌های مهیج

از جمله وسایل بازی سرزمین شگفت انگیز می‌توان به پیست پرواز در آسمان اشاره کرد. پیست پرواز در آسمان با بکارگیری کفپوش‌های ویژه پلیمری، این فرصت را فراهم کرده که افراد بتوانند در همه شرایط آب و هوایی، ورزش‌های زمستانی انجام دهند. تیوپ سواری بر روی پیست پرواز در آسمان دقیقا همانند تیوپ سواری بر روی برف واقعی است. همچنین در هرم هیجان سرزمین شگفت‌انگیز می‌توان تجربه‌ای کم نظیر در هرمی به ارتفاع ۶ متر با کابین معلق در هوا داشت. در مجموعه تفریحی هرم هیجان (سوپرنوا) هر ۴ نفر وارد هرم شده و بر روی کابین مخصوص سوار می‌شوند. کابین‌ها در ارتفاع ۳ متری از زمین بصورت کاملاً معلق به پرواز در می‌آیند. حس تعلیق در هوا، همراه با افکت‌های کم نظیر طوفان، برق، باران، رعد و برق، مه و غبار نور پردازی و جلوه‌های ویژه بصری برای کسانی که هیجان بالا را دوست دارند، فراهم شده است. پیست مدرن ماشین‌های کوبنده این مجموعه نیز طرفدارن خود را دارد. در هر سنی که هستید از هیجان در پیست ماشین‌های کوبنده لذت ببرید و یک تصادف شیرین را تجربه کنید.

نشانی: اتوبان همت غرب، دریاچه چیتگر

منبع: روزنامه همشهری