فصل چهارم زخم کاری هنوز به پخش نرسیده، اما خبر از ساخت فصل پنجم به گوش می‌رسد.

به گزارش همشهری آنلاین، زخم کاری محمدحسین مهدویان ظاهرا حتی زمانی هم که پخش نمی‌شود، خبرسازی می‌کند. بعد از دو هفته از پخش قسمت پایانی فصل سوم الناز ملک در گفت وگویی از احتمال و به عبارت درست‌تر، از آن امیدواری برای ساخت فصل پنجم این سریال گفته است. او از فصل دوم وارد این سریال شد و در آن نقش همسر شفاعت، کارگزار شخصیت طلوعی را داشت. در این فصل با توجه به مرموز جلوه دادن نقش، تماشاگر انتظار داشت در انتها این شخصیت یک غافلگیری بزرگ برایش داشته باشد که البته نداشت و تنها از دست دادن فرزند خوانده‌هایش در انتهای فصل باعث شد انگیزه قوی برای انتقام از طلوعی داشته باشد. در فصل سوم به همین دلیل نقش او به شکل مشهودی بسیار بیشتر از قبل شد. تا جایی که بسیاری نقش او را در برابر سمیرا با رعنا آزادی ور قرار دادند و و استدلال کردند نقش سیما و تأثیرش روی حوادث حتی از سمیرا هم در این فصل بیشتر است. گرچه در کنار آن عده ای از تماشاگران هم به گاف بزرگی در مورد این نقش اشاره کردند. در پایان فصل دوم و با مرگ فرزندخوانده‌هایش که بسیار دوستشان داشت، سیما طلوعی را تهدید به انتقام می‌کند،‌ اما در فصل سوم در شرایطی که انگار همه چیز از یادش رفته است،‌ طلوعی به او اطمینان می‌کند. تا جایی که می‌گوید از بین همه فقط به سیما اعتماد دارد. حتی وقتی متوجه می‌شود شخصیت اثبات جاسوس مالک است که در شرکت او کار می‌کند و فامیل سیماست و خود او اصرار به استخدامش در شرکت داشته،‌ باز هم هیچ شکی به سیما نمی‌کند.

به هر حال آنطور که الناز ملک اظهار امیدواری کرده ممکن است فصل پنجمی‌ هم برای سریال در نظر گرفته شود. او در گفت‌وگویی تصویری با مجله فیلم امروز گفته:«امیدوارم ادامه سریال ساخته شود، چرا که پایان فصل چهارم به گونه‌ای طراحی شده که احتمال دارد در آینده ادامه آن ساخته شود.»

فصل سوم زخم کاری در حالی تمام شد که فصل چهارم که انتظار می‌رود رویارویی مالک و سمیرا باشد، در مرحله پس تولید قرار دارد. بخش مهمی ‌از آن هم قرار است در آلمان تصویربرداری شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است. احتمال می‌رود این فصل پس از سریال بازنده که سه قسمت آن منتشر شده، روی پلتفرم قرار بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین