اگر محمدرضا گلزار بازیگر و چهره شناخته شده نبود،  کنسرتی برگزار کند و یا ترانه ای بخواند چقدر طرفدار داشت؟

همشهری آنلاین: محمدرضا گلزار بازیگر سرشناس سینماست اما او همواره علاقه خاصی به تجربه در دیگر زمینه‌های هنری داشته و دارد، تا به حال در شاخه های هنری متعدد نوازندگی، خوانندگی، مجری‌گری و حتی مدلینگ و قبل تر مربیگری ورزشی فعالیت داشته، البته گلزار قبل از ورود به دنیای بازیگری به عنوان نوازنده در گروه آریان حضور داشت و در دهه ۹۰ خوانندگی هم کرد و چند کنسرت در تهران، شهرستان ها حتی خارج از کشور برگزار کرد. آخرین ترانه ای که خواننده به سه سال پیش برمی گردد اما همواره خوانندگی این بازیگر چهره با نقدهای تند روبه رو بوده است.
منتقدان هنری همیشه نقدهای تند به فعالیت موسیقیایی او داشتند و این تنها مرتبط با منتقدان نیست بلکه مردم نیز خیلی طرفدار او در مقام خوانندگی نیستند.
تجربه خوانندگی آقای سوپراستار که از همان ابتدا با واکنش‌های بخشی از منتقدان موسیقی همراه شد و اخیراً هم ویدئوهایی از اجراهای کنسرت گلزار در فضای مجازی منتشر شده و علاقه‌مندان موسیقی او را به فالش‌خوانی متهم کرده‌اند. جدیدترین کار گلزار با نام «خراب کردی» توسط خودش در ویدئویی که منتشر کرده رونمایی شد.
ترانه ای که کامنت های آن از سوی مردم منفی بوده. هر چند عنوان می شود که گلزار موسیقی را می شناسد و از راه موسیقی وارد عرصه هنر و بازیگری شده و حق دارد که در این عرصه فعالیت کند اما محمدر ضا گلزار خواننده ای است که نوع خواندن آن بازتاب های منفی در فضای مجازی داشته و دارد. .

منبع: همشهری آنلاین