سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: بیش از ۶۰ نفر از مددجویان آماده انتقال به فضای کار هستند.

همشهری آنلاین - سیدمحمد نقیب، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با بیان اینکه مددجویانی که در مرحله اول طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ساماندهی شدند، در حال حاضر در مجموعه جاجرود مستقر هستند، مطرح کرد: مجموعه جاجرود مجهز به کارگاه‌های خیاطی و انجام امور مربوط به بخاری ماشین است. مددجویانی که قرار است در مجموعه جاجرود مشغول شوند؛ زمانی که در یاورشهر ۹ مستقر بودند، کار خیاطی و سرهم کردن بخاری ماشین را آموزش دیده اند. از این‌رو مددجویان با نحوه کار آشنا هستند. فضای کار مددجویان البته فضای نگهداری و استراحت هم دارد.

وی ادامه داد: یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ایران‌خودرو از مجموعه‌هایی است که برای فضای کار مددجویان با آنها هماهنگ کرده ایم.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درخصوص تعداد مددجویانی که قرار است مرخص و به فضای کار منتقل شوند، اظهار کرد: می‌توان گفت در مرحله اول بیش از ۶۰ نفر از مددجویان در مرکز یاورشهر ۹ آماده ترخیص و انتقال به فضای کار هستند. البته پس از اینکه این افراد به محیط کار متصل می‌شوند، فضای کار آنها نیز رصد می شود.

نقیب در پایان خاطرنشان کرد: همواره در حال افزایش ظرفیت کارآفرینی هستیم و مطلوب ما این است که مددجویان به محض مرخص شدن از مجموعه، وارد محل کار خود شوند.

منبع: خبرگزاری شهر