رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران گفت: احداث شهربازی قرآنی در مجتمع ایوان ری در دستور کار مرکز فعالیت‌های دینی قرار دارد و ساخت آن شروع شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شیرنژاد، رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در رابطه با پروژه مجتمع ایوان ری واقع در شهرستان ری اظهار کرد: ستاد طرح شهید آرمان در این مجموعه فرهنگی با هدف پیوند بین دو نهاد مهم مسجد و مدرسه به منظور احیای سبک زندگی دینی در شهر تهران شکل گرفته است و این ستاد حاصل همدلی و هم افزایی مساجد، حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با مجموعه مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه در سالن همایش‌های مجتمع ایوان ری همایش‌های مختلفی اجرا می‌شود، بیان داشت: بسیاری از فعالان فرهنگی و بخش های مختلف همچون مساجد، آموزش و پرورش و... در این مجموعه فرهنگی مراسم برگزار می‌کنند. به عنوان مثال در هفته گذشته مسابقات رباتیک برگزار شد. همچنین دوره های متعدد تربیت مربی و ائمه جماعات و نیز نمایشگاه بزرگ «ایران به پیش» در این مجموعه برگزار شد چه است که بالغ بر ۱۰ هزار دانش‌آموز از این نمایشگاه بازدید کردند.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در ادامه اظهار کرد: احداث شهربازی قرآنی در مجتمع ایوان ری در دستور کار مرکز فعالیت‌های دینی قرار دارد و ساخت آن شروع شده است این شهربازی به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری شهر